Ras van de maand: Pura Raza Espanola (PRE)

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 23:41

Ik kwam op m’n 15e in aanraking met pre’s, toen ik stage liep bij een hengstenhouderij en daar iemand kwam dekken met haar pre hengst. Toen die van de trailer kwam was het echt net een sprookje en direct de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ik daar het jaar erop stage kon lopen. Echter stopte ik met de opleiding maar de hele zomervakantie was ik daar toch te vinden. Later opleiding wel weer opgepakt en toen ook nog m’n stage daar afgemaakt. Ook zijn Geesje (eigenaresse) en ik echt goede vrienden geworden in die tijd. Heb daar op zoveel gave pre’s mogen rijden, waarvan Don Enamorado (rechts op foto) toch wel echt altijd m’n favoriet is gebleven <3 heb zoveel van dit geweldige paard mogen leren en elke dag dankbaar dat Geesje me de kans heeft gegeven op haar toppers te mogen rijden
Afbeelding

Maar ook met quantreaux heb ik een geweldige tijd gehad
Afbeelding

En gingen we vaak samen de hei op
Afbeelding

En nu heb ik zelf ook een pre, echt een geweldig dier. Qua karakter en uiterlijk herken je Don er echt in wat ik super leuk vind. Hij is zo lief en z’n will to please is absurt. Altijd voor alles in en grappig op z’n eigen manier. Door een auto ongeluk had ik eerder echt heel veel last met rijden waardoor de lol er snel af ging en ik vooral nog voor de gezelligheid langs stallen ging. Maar met Spekkie heb ik gelukkig nooit meer last van m’n rug <3 het is echt mijn one in a million paard

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten