Moderators: balance, Ymor, Melissa0304, RianneH, Neonlight
MonicaLara schreef:Laibadji schreef:Hey mijn vriend is helemaal weg van jullie Freibergers! We hebben reeds in België rondgeneusd maar hier ons ding toch niet gevonden.
Hebben jullie tips om een goede Freiberger te vinden?
Alvast bedankt!
Is NL Overijssel, plaats; Olst, niet te doen voor jullie? Ik zag dat ze weer 'n prachtige Freiberger uit Zwitserland hebben gehaald. Ja in Belgie wel meer fokkers dan in NL, hopelijk kies je de juiste verkoper. En anders zou ik persoonlijk kiezen om er 1 in Zwitserland te kopen. Half aug. a.s. is er een mega groot Freiberger festival in De Jura, dat heet Marche Concours in Saignelegier, daar staan ook aantal Freibergers getoond voor de verkoop. Zo krijg je ook een hele goede indruk want er zijn best veel verschillende types, ook is er een veulenshow om uit te kiezen.
Suc6!
EmEm schreef:@ Laibadji: Wat is Esteban leuk! Is hij echt donkerbruin? Dat zie je iets minder vaak, toch?
@ Ziezo_X: haha, ja Casti had ook wel een hele drukke dag zondag! Hij vond inderdaad vooral dat ringetje eng volgens mij.
Maar was inderdaad echt leuk zondag. Vond het erg leuk om jullie allemaal te ontmoeten en de paardjes 'live' te zien!
@ Nessie: wat leuk zo'n fotoshoot! Mooie lieve foto! En wat leuk dat je de mama van je paard gaat ontmoeten. Zou ook wel familieleden van Kiara willen ontmoeten.
EmEm schreef:Wat een gaaf beest, Piecon! Is hij nu gecastreerd?
Wat is de mama van Nelson leuk, Nessie! Echt leuke foto's ook! En wat fijn dat je zo gastvrij ontvangen bent!
Gaat goed met die Esteban zo te zien, Laibadji! Fijn dat hij zo cool is!
Leuk dat de groep Freibergers in Nederland zo steeds groter wordt!
Gebruikers op dit forum: PetalBot en 1 bezoeker