Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Maartje_M

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 18:04

Knappe dame <3

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 13:04

Ja wat dar betreft ben ik blij dat ik er even niks bij kan. Wat een ellende allemaal...

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:08

Wat leuk!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 18:50

Wat leuk dat iedereen zo goed gaat.

Hier even rust want mijn hoofd wil even niet helemaal door gedoe op mijn werk. En nu is mijn bak te nat en ik heb zaterdag les dus dat wordt nog wat :+

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 20:35

Meer schuiftraining :') plassen zijn weg maar ze zakken goed diep weg op sommige stukken. Elevada loopt dan zo extreem voorzichtig dat het niet te doen is. De welsh vandaag gelongeerd en die ploegt er gewoon doorheen alsof het niks is :+

Ah jenara dat is ook niet leuk, beterschap!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 09:18

Lekker uitzicht <3

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 12:27

keeyzie schreef:
Gisteren een workshop sportmassage gehad, Hugo vond het echt heerlijk stond volop te genieten.
We zijn er wel achter gekomen dat het zadel niet lekker ligt, daar baal ik enorm van. Hij was erg strak rechtsachter in zijn rug en reageerde daar ook gevoelig. Zadelmaker is enkele weken geleden nog geweest en heeft wat opgevuld, blijkbaar toch te veel... Hij was de laatste tijd ook weer erg gespannen tijdens het opzadelen. Dacht dat het lag aan zijn logeerpartij, maar nu vallen de puzzelstukjes beter in elkaar. Het zadel ligt achter los en zou voor iets mogen zakken.

Gelukkig komt de zadelmaker snel om het op te lossen. Tot die tijd even beperkt rijden en meer longeren. En nu kunnen we dus ook heerlijk masseren :-)

Vorige week gestart, hij was goed te rijden en had weinig spanning. Wat werd beloond met 2x een tweede plaats. We hebben nu 9 winstpunten in de M1 :D

Waar ben je geweest? Ik wil me ook heel graag verder verdiepen in massage namelijk

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 20:27

Ellie gaat ook heel fijn, al wil haar bespiering nog niet helemaal wat ik wil. Ze blijft wat schraal op de bovenlijn en ik weet niet meer zo goed wat ik daar nog aan kan doen :\
Zelf ga ik helemaal niet lekker. Morgen weekeindje weg (al ben ik nu ├ęcht ziek, waarschijnlijk van de stress, wat niet echt helpt) en dan hoop ik dat het gedoe allemaal wat minder wordt en ik weer lekker aa de slag kan.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 20:50

Wauw robijn jullie gaan als een speer!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 07:47

Zo tijdje niet hier geweest, wel meegelezen. Met ons gaat het goed in ieder geval

Elevada is wel overgeschreven, was al zo veel gedoe rondom haar dat ik dat geregeld wilde hebben :+

We hebben gister onze eerste les dressuur op de grond gehad. De bitch kwam weer even naar boven hoor := Maar uiteindelijk bereikt wat de bedoeling was dus ik kan aan de slag

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:39

Elevada kan echt heel boos worden. Er werd niet meer gevraagd dan een pasje zijwaarts, maar daarbij moest ze wel voorwaarts blijven. Zijwaarts was prima, voorwaarts ook, maar de combinatie kon ├ęcht niet >;)
Dus dat uitte zich onder andere in steigeren, volledig op de rem (inclusief gestrekt voorbeen en het gewicht volledig op de achterhand) en als je het dan goed gedaan hebt en beloond wordt, even snel juf proberen te happen :=

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:13

Ja, het is er zeker eentje met karakter ja :')

Ah inmiddels goed gesettled dus Robijn? Fijn!
Dressuur in de winter, goede planning :P Ik hoop op een niet te koude en redelijk vorstvrije winter, kan ik ook doortrainen

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 14:34

Ik hou stiekem wel heel erg van dat karaktertje hihi
Gister nog een keer aan het werk gegaan zoals we zaterdag geleerd hebben en na veeeeel geduld viel het kwartje ineens. Met zo'n kop van: "waarom zei je niet meteen dat dit de bedoeling was dan?"

Fijn dat je nu les krijgt met Jenara! Herkenbaar probleem ook, die hele vriendelijke hand

Knap ding hierboven zeg! Wordt geen kleintje hihi

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 13:27

Yevrah wat een plaatje <3

Veel plezier vandaag escada!

Ik zou er heel graag nog eentje bij willen! Maar mijn portemonnee en mijn man zijn het daar niet helemaal mee eens :=

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 05:57

Knapperd <3 hopelijk is zijn knie snel beter!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 10:43

Ik vind het met mijn werk (en gezin) juist ideaal om ze aan huis te hebben, ik vind alleen de vakanties lastig. Maar dat is in principe met alle dieren zo

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 11:18

Helemaal vergeten te reageren op Valoroso, hopelijk voelthij zich snel beter!

Ziet er goed uit! Fedra oogt ook helemaal nog geen 17!

Ik zal ook weer eens een rijfototje delen, manlief stond vorige week even in de buurt van de bak dus die heb ik meteen aan het werk gezet. Behalve dat mijn houding drama is, ben ik met de rest van het beeld wel happy
Afbeelding

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 17:38

Man was aan het meerennen want hij dacht dat dat een leuk filmpje op zou leveren. Het leverde vooral een verbaasd paard op :')

Fijn dat de les zo goed ging! Dat afsluiten herken ik heel erg van mijn jonge welsh, die kan ook ineens 'uit' gaan en zich helemaal afsluiten. Ik let er nu extra goed op en door steeds op tijd te stoppen, gaat het steeds beter en sluit ze zich lang niet meer zo snel af

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 10:03

Elevada staat nog steeds zonder, wonderbaarlijk genoeg heeft ze het ook echt nog niet koud.

Als ik geen kinderen had, zou ik ook vaak tussendoor even wat met de paarden doen nu ze aan huis staan. Helaas moet ik het nog steeds plannen :') Nog een paar jaar, dan zijn ze allemaal oud genoeg om zichzelf te vermaken haha

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 11:45

Wauw wat een mooi zadel!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:11

Vanavond toch even een ongevoerde regendeken erop gemikt. Het wordt nu toch wel beduidend frisser, en als het dan morgen echt zo gaat regenen weer, dan heeft ze het wel koud.
Het was zo koud dat ze helemaal stond te dampen net bij het longeren

Afbeelding

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 12:10

Ik zweer bij Amigo en Bucas maar als dat niet past heb je daar ook niks aan :') de pony heeft ook een EJ maar die pasvorm vind ik echt dramatisch
Ik heb overigens ook de Mios en die doen het hier prima hoor! Perfect waterdicht

Just_kiki gefeliciteerd met je verjaardag en met je nieuwe aanwinst! Knappe vent!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 10:59

Onze witte welsh is over het algemeen ook heel wit, maar toch liever geen schimmels meer :')

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 18:20

Afbeelding

Mijn man zat stiekem naast de bak foto's te maken vandaag :D kwam wel weer wat leuks uit

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 13:57

En ging het goed keeyzie? Zo ziet het er in ieder geval wel uit!

Elevada en ik hadden gister een beetje een discussie... Tijdje terug geoefend met neusje naar de muur, maar mevrouw wilde niet opzij. Toen sloeg ze nog bijna mijn juf een blauw oog met haar hoofd omdat ze zo boos was. Nu werk ik met haar vanaf de grond en daar heb ik wat nieuwe inzichten gekregen dus ik dacht, laten we het weer eens proberen.
Nou. Daar was ze het dus niet mee eens. Ze kan wijken, schouder voor... gaat prima voor mijn been opzij, maar zodra ik haar dus naar buiten wil stellen en haar kont naar binnen wil, doet het knopje het niet meer. Veel tijd voor uitgetrokken en uiteindelijk zaten er echt wel goede passen tussen, maar mijn hemel wat kan die pissig worden zeg :=