Ras van de maand juni: De Groninger

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 23:18

Leuk!

Van huis uit fokken wij al ruim 25 jaar Groningers. In de omgang vinden we ze bijzonder plezierig. Prelude v. Experiment werd geboren in 1994 en is heel bepalend geweest voor de goede karakters van haar nageslacht. De paarden zijn koel in het hoofd en zeer breed inzetbaar; we hebben dan ook al van alles met ze mogen doen.

In 2017 verscheen De Groningin, een boek vanuit en over het Groninger Paard dat ik mocht schrijven en uitbrengen:
Afbeelding

Tegenwoordig lopen hier nog drie Groningers in de tuin voor de Groningse boerderij en ze brengen veel blijdschap.

Afbeelding

Afbeelding
Mijn lieve ruin Gruno loopt recreatief voor de wagen, springt graag, fungeert hier als kinderpony XXL en loopt Z1 dressuur onder het zadel.

*\o/* Nieuw paardenboek op de markt! *\o/* De Groningin is onder meer te bestellen via mijn website: http://www.greunenkriek.nl/

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten