Ras van de maand juni: De Groninger

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Maaike

Re: Ras van de maand juni: De Groninger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:19

Super tof!! Ik heb een Groninger ruin van inmiddels 7 jaar. Zal later een wat uitgebreidere reactie neerzetten en eens kijken of ik er een foto bij kan krijgen :)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:08

Sinds 2012 heb ik Snob, officieel Obsession SL. Vader is Orbaldo II, moeder Plinette (v. Heineke x Farao x Ahoy). Geboren 22 maart 2012, inmiddels 1.65m1 groot.
Als driejarige werd Snob beste ruin op de nationale keuring en 2e in de kampioenskeuring. Als vierjarige wederom beste ruin, toen 3e in de kampioenskeuring.

Snob is mijn grote vriend, hij oogt ontzettend stoer maar ondertussen heeft hij een klein hartje ;) we rijden voornamelijk dressuur maar ook een buitenritje vindt hij super leuk. Ik ben voor de Groninger gevallen om het fantastische karakter. Ze willen graag werken en zijn lekker nuchter, een fijne combinatie vind ik. Daarnaast is Snob ook nog eens een ontzettende lolbroek, hij ziet overal de lol van in en maakt me vaak aan het lachen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten