JewEmm schreef:Waarom eigenlijk?
Wat staat er eind maart op het programma?
Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
JewEmm schreef:De meeste shire hengsten die ik in NL ken hebben een mooie lange staart die evt opgevlochten wordt, zoals de dit van Emmy net hierboven.
Jipslewe schreef:Wat leuk dit topic!
Ben net maar liefst 1 dag trotse eigenaresse van een prachtige clydesdale merrie! Heb helaas nog niet echt mooie foto’s dus die plaats ik later!
Maar ook een vraagje;
Wat voor zadel gebruiken jullie? Zoek een goed dressuurzadel dat breed genoeg is. Liefst niet té duur (1500 max) of 2e hands (maar dan kom je snel op verwisselbare boom want brede bomen zie ik niet zo vaak voorbij komen, maar vind wintec/kent en masters niet zo fijn). Ben erg benieuwd wat jullie op je paardjes hebben liggen!
En wat hebben jullie allemaal knappe paardjes![]()
Captain schreef:Hier geen last van mijt gelukkig, wel van modder.
Ik ben de laatste tijd veel bezig met grondwerk omdat Annie met het koude weer weer wat slechter liep. Ze is tegenwoordig echt ontzetten enthousiast en bied heel veel aan.Zondag heb ik voor het eerst sinds 6 maanden weer eens lange lijnen gedaan en ze deed het geweldig!
Morgenmiddag misschien wel voor het eerst weer het water in, het word zulk lekker weer..
[ [url=m/WkEM7O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ej93T2.jpg]Afbeelding[/url] ]
AMBERRTJEE schreef:Groot verkeer, waar?
[ [url=m/b5sWHC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn vrouwtje snapt werkelijk niet dat een touw aan mn halster vast moet.... maar goed, ik loop maar mee...
[ [url=m/dNADyp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb inmiddels een regendekentje maat 205 past hij nu nog. Nu nog opzoek naar een mooi halster.
Ik heb van mijn haflinger een wintec cair 500 met de breedste boom, ivm wisselbare bomen verwacht ik dat die voor straks wel gaat passen.
Nu nog opzoek naar een mooi en stevig halster, maar dat valt nog niet mee haha.
Vanaf welke leeftijd zijn jullie begonnen met zadelmak maken en rustig erop te gaan?
Ben ik overigens nog niet van plan hoor aangezien hij in mei pas 3 word
Gebruikers op dit forum: YandexBot en 1 bezoeker