Wie start er allemaal met een Fries, deel 2

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 18:08

Barbaranova; ziet eruit als een knap dier!

Evelien: succes met je wedstrijd! Komt vast goed toch!

Gett: nette punten hoor! Hoever zijn jullie nu?

Wij starten 5 oktober weer, 2e keer L1 :)

Voor de liefhebbers, ik heb een fototopic geopend met mijn zwarte :))
[ITP] Zwart goud op het Leersumse veld

Samira Zadora B + 23 L1+10

_xwienJarig

Re: Wie start er allemaal met een Fries, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 20:28

Hier gaat het rijden heel sterk eigenlijk, wel met wat downs tussendoor, heb t idee dat ze wat pubert, snel afgeleid en snel boos als ik dr corrigeer maar verder doet ze ook zoveel goed dus mag niet klagen

Lekker op weg Gett!! Groot gelijk dat je nog even B start, zou leuk zijn als je die kampioenschappen mee mag rijden toch! Wij proberen het in de L1 dit jaar :)

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 18:24

Welkom Loes1996! Mooi doel!

Evelien helemaal niet slecht toch ?! Lekker kilometers maken, moet helemaal goed komen!

Wij zijn vandaag tweede keer L1 gestart, mega veel spanning helaas door een enge locatie volgens het paard, daardoor erg slordig voor mn gevoel. Eerste proef 183 en tweede proef 191,5, met als jury commentaar ‘ hele mooie Fries! En hele mooie stukken! Jammer van de spanning, komt wel goed met jullie, succes!’ Erg leuk om te lezen

Tevens zijn wij uitgenodigd voor de scoutingsdag dressuur van onze regio vanuit de knhs, volgende week zaterdag :)

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 11:14

Laura1982 schreef:
Xwien veel plezier op de scouting dag zo zien je dat beeld en gevoel soms niet matchen.

Nja op zich klopte mn gevoel wel, t kan namelijk veel beter maar dat weet zo’n jury natuurlijk niet haha

Dit was gister, nog lekker outdoor :)
Afbeelding

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 15:22

gett schreef:
Hoe gaat het met de friesjes en wedstrijden? :))

Hier gaat het lekker! Meegereden met de scoutingsdag, 195,5 punten. En gescout voor het jeugd stimuleringsplan :o

Hoe gaat het bij jullie? Nog wedstrijden gepland staan?

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 18:19

Succes Evelien!

Dat is balen Marjolein! Hopelijk kun je straks vol op aan de bak als je nieuwe zadel er is!

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 18:04

@loes1996 succes 23 november! Komt vast helemaal goed!
@splinterz hoe zijn je wedstrijden gegaan?
@gett jammer dat ze zoveel spanning had, kilometers maken dan komt dat vanzelf wel! Toch nog redelijke punten !
@laura1982 leuk dat je er weer op hebt gezeten! Lekker bezig dus :)
@marjolein hopelijk komt je zadel snel! Ben benieuwd! Hulsebos is fijn!
@evelien hoe is het gegaan?
@loes1996 die van mij reageert altijd op andere Friezen, al een paar keer gemerkt, ze wil er altijd naar toe haha

Hier vandaag de eerste selectie van het indoor seizoen gehad, paard liep echt fantastisch en was heel relaxt, heerlijk kunnen rijden, eerste proef net wat minder dan verwacht maar toch respectievelijk 191 en tweede proef een 2e plaats met 194 :) dik tevreden dus

Afbeelding

2e proef was buiten door de vele aanmeldingen

Afbeelding

Afbeelding

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 16:30

Dankjewel Evelien!
Mooie punten zeg splinterz, welk niveau start je?

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 20:40

Ohh wat leuk Gett dat er eentje bij komt! Ben benieuwd, heb je al foto’s?

Ik heb hier stiekem alvast een stang en trens hoofdstel besteld, niet dat we al Z zijn en weet ook niet of ik gelijk over ga op S&T als we het wel zijn, maar kon deze voor een mooi prijsje krijgen dus ben benieuwd! Al is het maar voor de mooie portret foto’s :') :))

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 14:34

Mooi snoetje zit erop Gett! Veel plezier met haar!

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:57

Mooie punten Gett!
Loes1996: jeetje wat een ondeugd, fijn dat ze het in de les daarna gewoon weer goed oppakte!

Wij gaan morgen op wedstrijd, weer met een leenzadel van de zadelmaker, helaas is ze haar eigen zadel totaal ontgroeid, ze hebben gister knetter hard hun best gedaan om het pas te maken maar het lag niet stabiel meer. Nu een nieuwe aangemeten gekregen die komt over 6/8 weken, wachten duurt lang haha. Tot die tijd rijden we met een leenzadel

Tevens staat mijn eigen zadel nu te koop, dus mochten er mensen op zoek zijn O:)

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 07:26

Wat super jammer Evelien! Zo teleurstellend vind ik zulke uitslagen dan, ik kan daar nooit zo goed tegen zelf. Als we het verdiend hebben prima, maar net als jij nu zegt dat het gewoon winstpunt waardig was, echt heel jammer! Inderdaad maar snel vergeten en op naar de volgende

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 14:49

Loes1996 haha je mag altijd een pb doen met waar je naar opzoek bent!

Wij zijn vandaag weer gestart, konden maar 1 proef rijden ivm enorme drukte met inschrijvingen. Maar we zijn niet voor niks geweest, een tweede plek in het L1 met 213 punten :D dus apetrots op de Fries!
Afbeelding

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 21:46

Marjolein; dankjewel! Wij hebben een kentaur afrodite aangemeten gekregen en rijden tijdelijk met een euroriding titan

Ladypronk lekker bezig :)!

Laura: dankjewel! Het was heerlijk weer om een buitenrit te doen, snap dat je daarvan genoten hebt!

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 12:35

Vervelend dat laadprobleem zeg Gett! Hopelijk pikt ze het snel weer op! En een mooie nieuwe dame erbij! Wat leuk, gefeliciteerd!

Ladypronk; wij hebben ook met een fryso legacy vision gereden, deze had kleine wrongen op het blad, was er niet ontevreden over maar heb lekkerder gezeten, uiteindelijk hebben we daar maar een half jaar mee gereden toen was hij niet meer aan te passen en ik zat er simpelweg niet lekker in
Enige foto die ik kon vinden van de fryso legacy haha (met mn fantastische altijd trouwe groom op de achtergrond :)) )
Afbeelding

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 19:37

@ladypronk hoe is je wedstrijd gegaan ? Nog last gehad van de zenuwen of viel het uiteindelijk mee?

Wij zijn vandaag weer op pad geweest voor onze laatste selectie, ze liep super fijn, ze ging echt al stukjes zwevend door de baan, ze ontwikkelt zich echt heel fijn! Heel streng gejureerd vandaag maar toch een tweede plek met 190,5 de persoon die eerste was reed niet mee voor de selectie dus in de selectie hebben we een eerste plek behaald, mega blij mee, nu afwachten hoeveel er afgevaardigd worden naar de Gelderse, ik heb hoop :o
Afbeelding

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:37

Ah heel veel succes dan! Probeer ervan te genieten!

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 15:30

Dank jullie wel!

Oh nou ladypronk dat zijn toch prima punten! Zeker als het de eerste keer was en er nog veel ruimte is voor verbetering, moet helemaal goed komen met jullie! Lekker kilometers maken inderdaad :)

_xwienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:07

Mooie punten loes! Hopelijk heb je snel je laatste puntje erbij! :) zou leuk zijn!

Jammer Gett! Maar desondanks geen slechte punten, volgende keer weer beter :)

Sam heeft haar stang en trens hoofdstel gekregen, ze weet nog niet helemaal wat ze ervan moet vinden maar t staat dr in ieder geval stoer haha
Afbeelding

Afbeelding