PRE aanschaffen, hoe en wat?

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Azmay

Re: PRE aanschaffen, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:50

Waarom een PRE? het uiterlijk is natuurlijk een plus als je er van houd, maar het karakter is nog belangrijker. Ze staan bekend om het fijne karakter maar daar tegenover staat dat ze ook erg gevoelig kunnen reageren en een keertje zelf slecht in je vel zitten je echt kwalijk kan worden genomen.
Voor jou budget zou ik eigenlijk eerder voor een leuke Fjord gaan, mijn eerste paard was een Fjord en als ik hem nog eens tegen zou komen zou ik hem meteen terug kopen als die kans er was :o

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:20

Django_Mette schreef:
Azmay schreef:
Waarom een PRE? het uiterlijk is natuurlijk een plus als je er van houd, maar het karakter is nog belangrijker. Ze staan bekend om het fijne karakter maar daar tegenover staat dat ze ook erg gevoelig kunnen reageren en een keertje zelf slecht in je vel zitten je echt kwalijk kan worden genomen.
Voor jou budget zou ik eigenlijk eerder voor een leuke Fjord gaan, mijn eerste paard was een Fjord en als ik hem nog eens tegen zou komen zou ik hem meteen terug kopen als die kans er was :o

Dat fijne karakter is een van de punten dat mij juist aanspreekt. Nogmaals, die 2000 is het bedrag wat mijn ouders er waarschijnlijk aan mee willen betalen, kan meer, maar ook minder zijn. Ik moet zelf ook sparen, en ik doe dat met alle liefde :)

Solleke_Noah schreef:
Als je niet meteen een 2de paard/pony erbij wilt kopen, kan je ook een pensionplaats aanbieden aan iemand. Vaak ook gezelliger met twee :)

Als nummer 1 komt, komt automatisch nummer 2 :j

Maar wat vind je fijn aan het karakter?
Mijn PRE bijvoorbeeld kan het echt niet velen als ik een beetje chagrijnig ben. Wanneer ik haar straf en ze snapt niet waarom slaat ze helemaal dicht. Ik moet nieuwe dingen blijven verzinnen anders vind ze me werkelijk saai en niet de moeite waard.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie