Dit is Guda, nu 4,5 jaar oud en sinds een maand of 5 onder het zadel. Deze foto is gemaakt tijdens haar eerste kennismaking met een Working Equitation trail. Dat vond ze nog wel aardig spannend

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
Faya_barock schreef:Dank jullie wel, en tja hij heeft (gelukkig) niet zo'n ramshoofd, hou ik persoonlijk niet zo van. Begin het wel steeds mooier te vinden raar genoeg
Joolien schreef:Alik schreef:Heeeeyyyy Joooootje, ja jammer he, ik weet verder ook niet echt iemand die wat meer bij jou in de buurt zitmaar goed misschien meldt iemand zich hier dat zou wel leuk zijn
Goed te lezen Luckystory, nu lekker aan de slag met je G-tje en ook een knappe beeb maken met die hengst
Jaaa, leek me zo leuk om je peerd te trainenKun je niet wat dichterbij gaan wonen?
Almelo ofzo
Jessix schreef:@ Alik, ik vind het jammer dat ik jouw mooie zwarte hengst nooit meer heb gezien. Die heb je verkocht toch? Vond dat zo'n schitterend dier.. Ben benieuwd hoe die is nu hij volwassen is.
Joolien schreef:Alik schreef:ja klopt op zich ga ik daar ook wel een beetje van uit en er komt ook wel een moment dat ik hem wel op ga zoeken want uiteindelijk ben ik toch te benieuwd ookHet was/is ook zo'n heerlijk dier.
Waarom had je m ook alweer verkocht?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers