Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
Luckystory schreef:Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Mijn ervaring is wel dat ze bij de Lusitano-vrienden niet zo geneigd zijn om te helpen als het aankomt op het aanvragen van Cuzado-papieren.
Het op naam zetten van de merrie, zullen ze idd wel voor je regelen.
Mooie merrie!
Hengsten zijn natuurlijk vooral ook een kwestie van smaak. En het hangt er nogal vanaf wat je wensen precies zijn en het budget.
Wat zoek je precies?
Ik heb zelf momenteel mijn oog wel laten vallen op deze mooie jongen:
https://www.facebook.com/benoit.david.lusitano/media_set?set=a.10153950065940614.1073741887.554685613&type=3
Alleen wordt hij pas gekeurd dit jaar en ik vind het dekgeld best hoog voor zo'n jonge hengst die nog niets gepresteerd heeft.
Dan kan je misschien al bijna evengoed dekken met zijn vader (Escorial) of de grootvader (Spartacus)?
Nog eens een fotootje van mijn Gina
Nog steeds aan het revalideren van haar peesblessure. Maar ze lijkt nu toch (eindelijk) de goede kant op te gaan.
[ Afbeelding ]
FemkeVH schreef:Klopt, hij komt uit zuid-spanje.
Ben wel benieuwd welke verschillen jij dan opmerkt (ikzelf ben nogal een leek op dat gebied).
Balte schreef:[ [url=m/EgZity.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoi allemaal
Mag ik mij hier ook melden? Ik ben sinds ruim vier jaar in het bezit van Xama (Umbaba x Epoca). Zij is nu 13. Ik heb ze gekocht bij RS.
Sinds de zomer heeft ze een bijrijdster en dat gaat super
Daphneeeej schreef:http://www.dilutesaustralia.net/Shades-of-buckskin.html
Er is van haar nog geen kleurentest gedaan. In haar voorouders zitten alleen bruine, valkjes en cremello/perlino's. Veulen van haar die in mijn bezit is is met grote waarschijnlijkheid een Perlino.
Nouvel schreef:1.58
[ [url=m/pbp0qs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9V92Ir.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O1Sn3l.jpg]Afbeelding[/url] ]
1.64
[ [url=m/7TnfZT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c2DBeP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QmItgn.jpg]Afbeelding[/url] ]
1.46
[ [url=m/8F6RTK.jpg]Afbeelding[/url] ]
1.55
[ [url=m/oAzYyf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gZGWIg.jpg]Afbeelding[/url] ]
1.70
[ [url=m/6sVGYt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e99xuL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even voor de grap, wat verschillende maten lusitano's met mijn lengte erop...
DeniseSoares schreef:Pieperds...Ik ben 1.58m en zo is mijn merrie...whuahahaha
Vandaag primeur! Samen met Daphne, ben ik vandaag voor het eerst op mijn Guapa gestapt!
Zoooooo braaf!!! Zo...ook meteen een beeld van mij met 1.58m op een Luso van 1.58m
[ [url=m/NgkbPp.jpg]Afbeelding[/url] ]
DeniseSoares schreef:Keona nee qua bouw is zij niet echt heel breed. Maar er moet nog wel meer spier en spek opkomen eer zij er echt lusowaardig uit zal gaan zien.
Maar komt helemaal goed, we zijn opweg hihi
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker