Eefiepeefie schreef:Alik schreef:Ziet er goed uit op dat filmpje Eefiepeefie
Dankjewel Alik en rider! Het is een heerlijk paard![]()
@Luckystory Ah, de buurman van Hèrmes, Flamingo en de nieuwe uit Portugal Duque. Hele mooie paarden! Fabio en Rianne zijn geweldig ja, heel begaan met de paarden, veel ervaring en besteden veel aandacht aan de training en verzorging. Ik ben dan ook heel blij om bij hun op stal te staan!
De hengst van Gaby heet Don Inacio de Portugal, staat niet op haar website als dekhengst, maar hij is vorig jaar goedgekeurd en beschikbaar voor de dekdienst (71% en 1.64m). Staan een aantal foto's op de website: http://www.lusitano-paarden.nl/clairmontstables
@Daphne Achja dat hebben we soms allemaal wel toch haha, ik ben er inmiddels achter dat het bij mij toch heel vaak aan mezelf ligt. Als ik iets te veel draai of net ongelijke druk heb op beide voeten zijn we soms totaal de weg kwijt, mm verschil en het gaat fantastisch. Daar heb ik dan ook echt hulp bij nodig en die krijg ik gelukkig ook! Even longeren en back to the basics kan inderdaad de oplossing zijn.
Ik zag vandaag een post op facebook voorbij komen van Gaby Vegelin waar hun drie dekhengsten genoemd worden met foto's erbij