Wat leuk om te horen allemaal!
Ik heb een FRA pardoes gekocht in de maat full. Wel een mooi hoofdstel en niet te duur (bij divoza gekocht voor €55 met een 25% kortingsbon) Heros heeft een lang hoofd dus ik heb eigenlijk nooit problemen met de lengte van de bakstukken. Heb Heidi ook even geprobeerd met het hoofdstel maar die vond het niks, wel grappig dat er schijnbaar zoveel verschil zit in wat paarden fijn vinden. Heros had een dubbelgebroken sweet iron bustrensje in, maar kan zich met springen en in het bos soms behoorlijk sterk maken. Helaas had hij daardoor een plekje in z'n mond gekregen waardoor ik even bitloos ben gaan rijden om het weer te laten helen. Morgen komt er een bitfitter om te kijken naar zijn mond en eventueel een ander bitje. Zij heeft neue schule bitten. Iemand daar ervaring mee? Afgelopen woensdag springles gehad met t bitloze hoofdstel, paar sprongen gingen wel maar een heel parcours op een bitloos hoofdstel was wat teveel gevraagd. Daarvoor werd hij iets te enthousiast
vind het wel leuk om eens uit te proberen. Zaterdag rijden we de clubkampioenschappen in de M1 bitloos dus ik ben benieuwd hoe dat gaat