[FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Zuchini

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 02:45

Ze stijgt bijna op Celine! Ik kan me nog de eerste keer galop op die van mij herinneren, werd bij elke pas bijna gelanceerd :=
Maar.... volgens mij heb jij ervan genoten :j echt fijn om te zien, je hebt het verdiend

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 10:05

Meneer is opgehaald door de vervoerder, wat spannend!! Nog geen idee wanneer hij gaat vliegen. Hoor dat als het goed is snel. *\o/*

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 10:52

Kabayo schreef:
Hoow ik heb per ongeluk dit topic ontstipt :') foutje

Leuk topic celine!

Leuke foto's maanlicht !

Wat goed marjolein! :)

Ik heb voor mijn meisje een hoge neusriem gekocht. Ik ga haar volgend jaar beleren en haar rijden en uitbrengen zonder sperriem. Vind die dingen zeer nutteloos en dit staat zoveel chiquer :D bestel nog een mooie frontriem bij DV frontriemen, dan is mijn hoofdstel compleet :D
[ [url=m/MQQyPz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZO2Bp6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik rij met een Micklem. Ook heel fijn.

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 00:19

Kabayo die foto is grappig, heel erg duidelijk wat zij denkt haha. Hals erop.... dominican republic.... Ik heb tot nu toe nog geen foto gezien, misschien ben ik een overdreven verzorgde mama maar.... hoe gaat het met mijn paardje? Geen idee dus. Ik hoop dat ik foto's van zijn reis ga krijgen maar tot nu toe word ik niet echt op de hoogte gehouden. Het enige dat ik weet is dat hij bij de vervoerder op stal/paddock staat. Ik wil m zo graag zien %) jeetje ik heb m al 1,5 maand niet gezien

Kusvoorjou: wat een stoere bink, prachtig ventje!! En de dame gaat zeker de moeder voorbij groeien. Ook al zo'n knapperd

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 18:58

jesss_amigo schreef:
Gister met Jelmer mee gedaan en de onderlinge wedstrijd van de ponyclub: het clubkampioenschap. Bestaande uit een dressuurproef, een springparcours en spel.

Dressuur: niet zoals we altijd doen :') met zijn kuddemaatjes langs de kant was de concentratie ver te zoeken. Toch 181 punten (echt niet verdiend Hahah)

[ [url=m/Xt2UNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JsQgj0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cY1000.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qU52Xb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Springen: 16 strafpunten , máár alles uit galop gesprongen en geen weigeringen. En onwijs veel lol gehad!
[ [url=m/I4GBIu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Spel ook niet gewonnen. Maar een dag vol plezier gehad :) toch best trost op Jelmer. Zeker in het springparcours

Ziet er tof uit, was volgens mij heel leuk om mee te maken! Die van mij kan nog niet eens balkjes lopen :') . Ik weet niet wie het vroeg maar hij vliegt misschien zaterdag. Ligt eraan of er meer klantjes zijn die die kant op gaan. Bloedtesten in elk geval uitgevoerd heb ik begrepen en verder gaat het goed. Elke dag stapmolen. Ik kan echt niet meer wachten om m te zien pffff... ja het is wel een heel eind vliegen, maar hij heeft zo'n fijn en makkelijk karakter dat hij dit op zijn sloffen zal doen.

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 15:21

Wat een gave paardjes komen er weer voorbij! Shenna is leuk Celine :))

Mijn grote vriend gaat morgen éindelijk vliegen *\o/* kon ik maar met hem meegaan.... Wat wil ik hem graag zien!! Zijn bespiering is wel compleet weg zeg.. Maar ja dat kan je ook verwachten na zoveel tijd. Ik heb hem begin juli voor het laatst gezien.... meneer heeft een dikke vakantie achter de rug. Maar voor een nét 4 jarige ook wel ok, even een pauze. Voor ik afscheid moest nemen liep hij zalig ontspannen over de rug en aan de contact teugel, zelfs in de galop. Dus dát kon nu even bezinken. Ik kan echt echt niet wachten *\%/*

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 23:45

Ik heb geen idee Céline, de vlucht was vertraagd naar 05.30 pm nl tijd. Heb er niets meer van gehoord, terwijl ze haar best zou doen om me een fotootje te sturen. Normaal gezien is hij zo'n 9 uur onderweg, dan moet hij 3 dagen in quarantaine in usa en dan komt hij vrijdag door.
En dan... weer 10 dagen quarantaine....en nog 4 uur in de trailer... hij zal wel goed stuk zijn eer hij hier is.....

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 20:30

Ach wat sneu bamii ;( en zo onverwacht! Heel veel sterkte Y;(