Oh leuk, steeds meer Freibergers!!!
Deborah, jammer dat Ello onrustig is! Dat voelt als baasje niet fijn, want je wilt dat hij het naar zijn zin heeft natuurlijk.
Kiara was op haar nieuwe stal (sinds april dit jaar) ook ineens erg schrikachtig! Ze had dat soms wel een beetje, maar nu was het heel erg. Ze ging er ook echt vandoor soms onder het zadel. Niet lang gelukkig, maar toch niet erg prettig
Ik ben er achter gekomen dat mijn vitaminekorrel (Marstall Force) wat te heftig voor haar was. Van de ene kant raar want er zit juist geen energie in een vitaminekorrel. Maar ik las hier op Bokt dat het wel vaker voorkomt. Ik was met die vitaminekorrel gestart op de nieuwe stal. Vandaar dat ik eerst ook dacht dat het aan de verandering van stal lag. Maar toen ik stopte met de korrel was de schrikachtigheid echt meer dan de helft minder! Op de een of andere manier kon ze de korrel dan toch lastig verwerken of zo. Vind het nog lastig te verklaren, maar het verschil was duidelijk merkbaar. Geef nu een paar handjes ponybrok met een klein beetje Vitalbix (ook vitaminekorrel, maar ik geef er veel minder van dan de eigenlijk benodigde hoeveelheid). En mijn Kiara doet weer normaal!! Ze is nu ook weer beter op gewicht dan in de zomer. Van het gras wordt ze echt dik! Die suikers zullen denk ik ook niet helpen voor haar rust.
Gaaf die foto's op het strand Ziezo! Stoer paard!
Wij hadden dat met vliegers een keer bij de Ginkelse heide. Ook van die super grote vliegers die allemaal in de lucht hingen. Kiara deed net of ze er niet waren!
Leuk die foto van Lara, Monica! Mooie combinatie zijn jullie!
Ik wil mijn paard ook wel 24 uur buiten, Ir111. Super dat Kolonel nu die kans krijgt!
En welkom met Millie, Sanne! Leuk dat er steeds meer Freibergers komen in dit topic!
Laatst bijgewerkt door
EmEm op 15-12-16 12:45, in het totaal 4 keer bewerkt