Wie start er allemaal met een Fries, deel 2

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anna_Amy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:01

Ik zal mij ook even melden :D Ik rij de 6 jarige kroon merrie Jitske Solje een Jisse x Fetse. We starten momenteel L1, we gaan niet zo vaak op pad maar zondag mogen we weer *\o/* jammer genoeg heb ik nog geen foto's van haar

Ik heb ook nog een 7 jarige ster merrie van Rindert x Piter gereden. We reden M2 maar we moesten haar in januari plots laten inslapen door een gescheurde maag -O-
Afbeelding

Fokel (Rindert 406 x Piter 312) B+15 L1+20 L2+12 M1+13 M2+3 eindstand, rust zacht 31-01-2017

Jitske Solkje (Jisse 433 x Fetse 349) B+1 L1+10 L2+15 eindstand

Anna_Amy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 11:00

gett schreef:
Fijn dat het rijden met je knie nu wel goed gaat.

Ik heb oook een Fryso legacy, ben hier heel blij mee. Zit er stevig in en ligt op meerdere Friezen goed.

Ook wel een zadel met van die hele dikke wrongen geprobeert, maar daar zat ik niet fijn in. Zullen natuurlijk veel verschillende soorten in zijn.

Zelf nog nooit van Date 477 gehoord, maar deze Twenter komt uit een Kroon merrie. Helemaal verwilderd uit het land :+

Grote merrie, wel wat zwaar, maar zitten hele leuke gangen op!

Een fotootje, kijken of we haar wat knapper en netter kunnen krijgen!
[ [url=m/PQRCZd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb tot voor kort de model merrie van fetse van dezelfde eigenaar gereden. Ook plotseling mee moeten stoppen omdat het idd erg slecht gaat met de hem ;( Dryske is een erg liefe merrie in de omgang, een echte knuffelkont. Vast staan, poetsen, hoeven krabben en mok behandelen waren nooit een probleem. Er is deze zomer idd niet veel mee gedaan behalve dag en nacht in het land. Leuk om haar hier misschien ooit ook te kunnen volgen als je er de sport mee in wilt :D

Fokel (Rindert 406 x Piter 312) B+15 L1+20 L2+12 M1+13 M2+3 eindstand, rust zacht 31-01-2017

Jitske Solkje (Jisse 433 x Fetse 349) B+1 L1+10 L2+15 eindstand

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie