Wie start er allemaal met een Fries, deel 2

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

droversrun

Re: Wie start er allemaal met een Fries, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 08:41

He leuk topic!

Ik meld mij ook even. Ik heb twee friezen waar ik momenteel met alle twee eigenlijk niet meer start besef ik me nu :+ De ene is een 6 jarige merrie van Andries X Brandus waarmee ik nu Z2 mag starten. Zij is op het moment alweer 5,5 maand drachtig van Elias 494 dus we oefenen nu thuis rustig verder voor het Z2 tot aan haar zwangerschapsverlof.
Mijn ruin is een 10 jarige Botte X Olof, waar ik M2 + 7 mee ben. Ik ben hem nu weer aan het opbouwen want hij is vorig jaar geopereerd aan OCD en hij heeft artrose in zijn hoefgewricht. Dus met hem is het even kijken of we ooit weer kunnen starten.

Mijn merrie, Jonne:
Afbeelding

De ruin, Watse:
Afbeelding

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 21:48

Succes daar morgen! :D Heb er 3 jaar geleden ook aan mee gedaan, vond toen het verwachtte niveau wel heel erg hoog.

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 08:53

Hier ook hoor... Mijn merrie heeft er gelukkig geen last van pas bij 30+ graden maar mijn ruin boven de 15 graden is niet echt optimaal. Heb zaterdag onze eerste wedstrijd na een stop van 2 jaar gepland met de gedachte het zal begin april nog niet zo warm zijn, jammer joh :+

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 09:04

Mayflower_ schreef:
Ik heb nog maar bij 1 paard wezen te kijken, maar vind het ook fijn om vergelijkingsmateriaal te hebben. Als iemand hier iets weet, graag! Ik zoek ruin/merrie, tussen de 6-10 jaar, liefst verkeersmak en makkelijk de trailer op. L/M/Z geklasseerd en 3 fijne gangen. Normale prijsklasse. Papier e.d. zegt mij weinig.
Dus als iemand iets weet. :D

Ik heb je een prive berichtje gedaan, misschien is onze friese merrie wat voor je :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie