Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
Selka schreef:https://www.bitloospaardrijden.info/sidepulls.php
Ik heb de Lato en de Monta (zie ik niet meer op de site staan). Beide op maat laten maken voor Willem. Lato is een simpel hoofdstel maar prima side pull.
Selka schreef:Ja ik ben ook heel benieuwd. Vooral of ze er een gaspedaal en rem op gaat krijgen. Maar Gent gaat ook mee en Will is naast hem een makkiehopelijk kan ik binnenkort eens foto’s delen van het rijden.
Selka schreef:Ik kan mij voorstellen dat je voorlopig nog even liever op de grond blijft haha. Wel goed dat je op de grond hebt doorgewerkt. Zal wel een boel schelen.
Selka schreef:Wie is jouw wowmens Merel? De paarden staan nu in Zuid-Holland en ik wil ze daar langs laten komen.
Selka schreef:tjaakje, bedankt voor de link! Hij knikt niet omhoog om in het gehemelte te prikken? Ze hebben 15,5 cm dus qua maat zou dat moeten passen.
Leuk Merel! Jij kunt een stuk leuker (bomen) rijden dan ik. Hij vindt naar buiten niet leuk? Willem vindt het tè leuk. Hij stapt zo lekker door dat na 10 minuten meneer uitgeput isWij moeten echt conditie gaan opbouwen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker