Gezocht! PRE hengst voor KWPN merrie

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 12:14

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 06:56

Sammyoo schreef:
Dat zal wel loslopen, we hebben al te lang paarden om teleurgesteld te raken. Aan de aanleg van Pepita hoeft het in ieder geval niet te liggen, een sterk en snel achterbeen, aanleg tot verzameling, souplesse, werklust en snel leren. Ze biedt al heel veel aan wat vooral getemperd moet worden.

Laat je niet gek maken hoor! Er lopen ook zát paarden in de GP, warmbloed gefokt, waar ik nog geen vijf euro voor zou geven op standfoto's. Ik vind jouw merrie eigenlijk juist wél goed gelukt. Ik heb haar aan mijn collega geshowd, en die vond haar óók goed gelukt. Wat ze waar gaat maken is altijd een vraag natuurlijk, maar dat is het met een enorm spannend kwpn-papiertje ook, toch? De niet-warmbloeden worden sowieso vaak wat onderschat denk ik. Mijn haf-merrie (qua type tussen modern en ouderwets in) is met haar vier jaar al een kei in zijgangen, maar gaat - logisch - wat meer moeite hebben met strekken. Andersom zijn veel 'bloedkikkers' moeilijker te sluiten - écht te sluiten. Gewoon ervoor gaan +:)+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie