Stal Hermes ervaringen ?

Moderators: Neonlight, Nadia, LindyH, balance, RianneH

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Elin_

Stal Hermes ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-11 21:19

Hallo bokkers
Ooit ben ik de site van Stalhermes.com tegengekomen en vond / vind die paarden daar zo prachtig!
Alleen staan er 1) geen vraagprijzen per paard erbij en 2) had ik ooit gemailt en nooit wat terug gehad.
maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwt wie er een fries van Stalhermes heeft.

En de paarden die er nu op staan zag ik een half jaar geleden volgens mij er ook op staan?

Heb wel altijd gezegt dat als ik zelfstandig een paard ga kopen dat ik dan zeker een keer naar Hermes wil toe gaan ivm de prachtige friezen die ze er hebben staan!

So he! dat zijn mooie paardjes hoor! :))

Maar wie heeft daar een paard vandaan? Of is daar geweest etc?

Groetjes

Elin_

Re: Stal Hermes ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-11 18:04

Ik krijg PB'tjes ,maar liever gewoon in het toppic.

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 18:08

Meestal zijn vriezen wel duur

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 22:04

Een kennis heeft daar haar Fries vandaan en is volgens mij heel goed gegaan. Opgeleid tot z1 niveau en Hij is daar geruind en daarna nog een maand geloof ik doorgereden om te verzekeren dat zijn castratie verer goed verliep.

Ula Rosa, vervroegd pensioen
Prins L1 +16, Hippiade 2017 was geweldig! L2+10, M1+10, M2 +5

miika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:08

Waarom wil je persé bij stal Hermes? denk dat je vooraf wel moet bedenken wat voor paard je wilt en waarvoor.. over het algemeen zijn de friezen bij stal Hermes duur, de paarden worden sportgericht gefokt dus als hier je ambities liggen zou je er eens kunnen kijken. Anders staan genoeg mooie zwarte parels bij andere stallen!

MAIKESTER

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:03

Ik heb al eens een paard aan hun verkocht,de afwikkeling ging prima,netjes.
Volgens mij gaat dat met de verkoop ook wel,kijken kan je toch altijd een keer doen,van overal kijken word je nooit dommer (vind ik).

kleinvosje
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:05

lovezico schreef:
Meestal zijn vriezen wel duur

Is dat een algemene opmerking of bedoel je hiermee de paarden van Hermes?

Een schip dat aan de horizon verdwijnt is niet weg, je ziet het alleen niet meer...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 13:09

Mijn bijrijdfries is verkocht aan Hermes tijdens een veiling. Leken me toen hele fijne vakkundige mensen. :)
Kreeg hun kaartje en mocht altijd nog een keer contact opnemen. Helaas geen reactie gekregen op mijn e-mail toen. Maar desondanks nog steeds een positief beeld van ze.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people or a kerstman who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

nynke_aafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 18:04

ik kan je uit ervaring vertellen dat de mensen top zijn!

het is waar dat de paarden op de website er land opstaan, dit komt omdat ze precies het geschikte paard voor je willen zoeken en die ook echt bij je past.
de mensen verkopen wel paarden, maar ze moeten niet weg.. dus daarom staan de paarden vaak wat langer op de website dan bij de meeste handels stallen. (aangezien bij de meeste handels stallen de paarden zo snel mogelijk weg moeten).

het liefst rijden ze de paarden eerst naar M/Z klasse en dan pas verkopen.

Qua e-mail, Tja de mensen hebben het erg druk met de paarden.. je kunt ze het beste eens bellen om een afspraak te maken, dan halen ze alle paarden voor je uit de kast en laten ze je alles zien!

dus in 1 woord, 'Top' ik vind het echt goede mensen en altijd vriendelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 18:10

Ken de mensen persoonlijk, ze zijn lid van mijn rijvereniging. Roos kan ontzettend goed rijden en is daarnaast erg aardig. Samen met haar man (leuke vent !) en haar ouders runnen ze de stal. Klopt inderdaad dat ze het erg druk hebben (ruitersportwinkel erbij en er zijn ook lessen), dus als je echt geinteresseerd bent: bellen. Dan kun je ook gericht vragen stellen.

Royallady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 00:07

Ik ken hen al jaren, heb er vroeger mijn eerste manegelessen gehad. Roos, die de stal runt is erg gedreven, eerlijk en goed voor de paarden. Heb haar een paar weken terug nog gesproken en d'r voorgelezen op wedstrijd in de M en met een ander paard in de Z.

haitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 10:51

wij hebben libbe gefokt,die rijd roos in de ZZL
een mooi en goed paard met een superfijn karakter.
er staan daar paarden die in de sport uitgebracht worden,dus als je een goed opgeleid sportpaard wil kopen,kan je daar gaan kijken

Mirr89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 13:44

Ik heb zelf lang bij Stal Hermes gereden en regelmatig ook op de friese paarden.
Kwalitatief goede paarden welke allemaal een goede verzorging krijgen.
Die paarden hebben daar echt een heel goed plaatsje.
En idd hebben ze het smoor druk, dus als je iets wilt is bellen beter, maar dat geld denk ik voor veel van zulke handels stallen.

ikke_draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 21:25

voor een sportpaard op hogere klasse: ga naar stal hermes.
voor een allround sportpaard, recreatie paard of gewoon voor een wat lager budget: stal de Noeste Hoeve in Witmarssum.
( ik heb er een merrie weg van 4 jaar voor 4000 euro beleerd onder het zadel, en voor de kar in enkel-dubbel en 4 span)
en aanleg voor de dressuur heeft ze ook. ( ik heb haar meer voor tuigen wat ze super doet )

Een paard draaft met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar...
wint met zijn karakter ......

noompje901

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:03

Mijn pony is een paar maand geleden naar stal hermes verkocht :D Ik heb er een heel goed gevoel over. Mijn opa heeft niets met paarden en die wist er over te vertellen. En het is heel groot /3

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:24

Omdat dit een topic uit 2011 is, hier een slotje.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten