Wauw! Wat een activiteit ineens weer, tof!
EdkingEnzo: Dat lijkt me zo'n machtig moment om zo over het strand te rijden samen. Het setje staat hem echt heel knap!
Castellon: Dat ziet er al veelbelovend uit. Lijkt me dat je daar weer met andere dingen rekening moet houden dan hier qua droogte. Hou je ons op de hoogte? Lijkt me heel interessant dit te volgen.
Escada: Slim om even extra voorzichtig te zijn in dat geval. Haha leuk he al die kleine stapjes. Hoe oud is hij nu? En inderdaad fijn dat je ondertussen kunt rijden.
Lante: Wat een mooi koppel zijn jullie!
MightyJoe: Het wordt echt een knappert! En zo'n stoere voorpluk al. Ben benieuwd hoe zijn manen weer gaan aangroeien.
HorseWare: Die is stoer!!! En al ver ontwikkeld voor een 4-jarige of vertekend dat een beetje door de enorme bos manen?
Serenity: Ik heb hiervoor een Fjord gehad. Om ze mooi recht te houden heb ik ze de eerste keer helemaal afgeschoren, daarna bijgehouden met de schaar
Wel fijn dat zijn voorpluk gewoon in tact blijft
knappert!
Azamay: Als ik die van jou zo zie twijfel ik er toch ook aan om een keer helemaal kort te gaan. Het is dat ik nu juist weer onderweg ben naar langer.
Verder kan ik helaas niet veel meepraten over jeukende paarden. Hier redden ze het allemaal nog met een beetje vliegenspray zonder dekens. Moet ook toegeven dat het lijkt alsof het op mijn weide minder is door bepaalde bomen. Blijkbaar hebben paarden ook veel minder last als ze in de buurt van de zee staan.
_ZsaZsa_: Wat een verschil al joh! Lijkt wel een compleet ander paard. Ben heel benieuwd hoe het rijden gaat na de behandeling met spier ontspanners. Heb je hiervoor gekozen om bepaalde dingen uit te sluiten of om te kijken of je hiermee kunt oplossen? Ik riep ook altijd geeeeen schimmel, maar nu ben ik verliefd!
Hij is inderdaad al goed wit voor zijn leeftijd. Bij Hugo ging dat ook ineens heel snel. Die is nu 7 en al bijna helemaal wit. Alleen zijn benen en manen blijven nog wat donkerder.
Trui: Van harte welkom! Wat een beauty ook. Je hebt zoveel verschillende soorten en types. Ik vind die van jou toch ook behoorlijk breed hoor als ik zo die rij-foto bekijk.
Twocolors: Nog zo'n knappert! Wat een gaaf dier. Waar heb je voorheen gereden?
ZoeyDercks: Die is nog best donker voor haar leeftijd. En vliegenschimmel zie ik, mooie merrie!
Hier de afgelopen drie dagen heerlijke buitenritten gemaakt en vrijdag weer een wedstrijd op de planning. Mijn vriend en ik hebben sinds een paar weken een jonkie. (N.R.P.S.) Dat was wel even spannend in het begin maar ze is nu helemaal gewend. Hugo was in het begin behoorlijk jaloers maar begint nu ook aan het extra gezelschap te wennen. Zo heerlijk en extra genieten op de weide!