Ook ik weet hoe het voelt, zo machteloos voel je je dan. Ze zijn zo ontzettend kwetsbaar.
Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
LadyMadonna schreef:Mag ik hier als leek wat vragen?
Is het de moeite om volgende week bij de CCE te gaan kijken? Is op mijn oude stal, dus vlakbij
JulieP schreef:Hoi allen,
Ik ben van plan om een paardje in Spanje of Portugal te zoeken en naar België te halen. (Die beslissing is weloverwogen en doordacht). Ik kan echter nog tips/ervaringen/betrouwbare adresjes en fokkerijen/... gebruiken. Iemand die me wat advies kan verschaffen?
Escada schreef:Ziet er netjes uit hoor! Een schimmel blijft toch ook wel heel gaaf!
Wat voor zadel heb je besteld?
Gisteren op de Campeonato zag ik van die spaanse zadels compleet met bont, die staan echt op mijn verlanglijstje. Lijken me echt heerlijk zitten
Jenara schreef:@Zsazsa, wat loopt hij goed zeg! Heb je een tip om ze zo mooi in aanleuning te krijgen?
Jenara deed het in het begin super, maar nu de laatste paar x was ze moeilijk ontspannen te krijgen
en begint ze ook enorm te overstellen op de ene hand en tegen mijn binnenbeen aan te lopen op de andere hand, ik krijg het wel wat beter als ik figuren rijd. Wil haar ook niet te veel met mijn hand oppakken en vooral vanuit zit rijden, maar ze loopt dus wel vaak nog met de neus in de lucht (terwijl ze dat in het begin dus niet deed)
@Escade, dankjewas wel wat een verjaardag in mineur, wou graag gaan rijden vandaag en nieuw hoofdstel gaan kopen enzo, in de plaats zat ik thuis vast in de zetel met pijnstillers :'(
Robijntjah schreef:Knap zadel. Zitten die nog zo hoog in prijs als toen ze net begonnen?!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers