Één van mijn eerste berichten nadat ik toch een flink aantal jaren weg ben geweest. Heerlijk om weer terug te zijn en goed om te zien dat ik nog steeds heel wat Bokkers herken!
Kort & bondige introductie. Mijn naam is Dominique, ben op mijn 6e begonnen met rijden en kreeg op mijn 10e een heerlijke eigenwijze welsh/Arabier (Layla). Helaas overleed zij op 30 jarige leeftijd, ik was toen 20. Op dat moment de paarden 'losgelaten', dat verdriet wilde ik niet nog eens meemaken.
Op vakanties wel af en toe gereden, maar durfde mij niet meer over te geven aan het paardenvirus.
Inmiddels zijn we 8 jaar verder. Via via kwam ik enkele weken geleden in aanraking met een ontzettend leuke, pittige merrie, die ik nu 1 a 2 dagen per week bijrijd. Gevolg; ik lijk wel een verliefde puber! Ik heb het paardenvirus compleet te pakken en besef me dat ik het vreselijk gemist heb. Mijn vriend vindt het ook ontzettend leuk en gaat graag mee. Daar ik 1 a 2 dagen per week rijden (uiteraard

Lang verhaal kort; ik ben werkelijk waar nog nooit in aanraking geweest met een Andalusier. Ik zou het ras graag beter willen leren kennen, alvorens een zoektocht te starten.
Iemand enig idee hoe en waar ik dit het beste kan doen? Ik ben zelf woonachtig in Apeldoorn.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groet,
Dominique
Ps. Betreft de aanschaf van een paard; maandelijkse kosten geen probleem, ben mij bewust van de hoogte daarvan. Aanschafkosten wordt nog voor gespaard, dus we hebben geen haast met de aanschaf. Wil echter geen € 10.000 uitgeven!