Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
Sabrina_80 schreef:Kan je maar 1 keer meedoen met de keuring als je hem op wil laten nemen in het volwassenen register?
Het leek mij leuk om in september mee te doen, maar dan wacht ik liever nog een paar jaartjes totdat hij mooi uitgegroeid is. Ik vind het nu nog echt een baby om te zien.
Sabrina_80 schreef:Wouw Eefiepeefie, wat is die van jou groot! Hoe hoog is hij?
Sabrina_80 schreef:Zo wat een reus voor een Lusitano. Gaaf zeg! Ik dacht dat ze niet zo groot werden hihi.
Hij is nu net pas 4 geworden en ook pas 2 maanden zadelmak, maar ik wil heel rustig aan doen met rijden. Hij heeft in Portugal wel al meegedaan aan een keuring op 2 jarige leeftijd.
Sabrina_80 schreef:Wat leuk een forum voor Lusitano's! Ik zal mijn Lusitano even voorstellen. Ik heb hem nu precies 2 weken. Dit is Homero II Terroso. Hij is 4 jaar en nog hengst. Ik ben nog niet erg bekend met het ras en hoe het gaat op keuringen, maar ik zou hem met de tijd ook heel graag willen (laten) voorbrengen op de keuring.
Lusitana schreef:Sabrina_80 schreef:Wat leuk een forum voor Lusitano's! Ik zal mijn Lusitano even voorstellen. Ik heb hem nu precies 2 weken. Dit is Homero II Terroso. Hij is 4 jaar en nog hengst. Ik ben nog niet erg bekend met het ras en hoe het gaat op keuringen, maar ik zou hem met de tijd ook heel graag willen (laten) voorbrengen op de keuring.
Hé die ken ik! De fokker is een kennis, en de moeder van Homero, Maria, is van een andere kennis geweest en is door mijn toedoen naar de eerste gegaan. Hele leuke merrie.
Homero heeft ook wat premies op zijn naam staan volgens mij. Helder is in elk geval wel met hem op Trofa geweest als jaarling en twenter. Naar mijn weten ook in de prijzen gevallen.
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 5 bezoekers