Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
Daphneeeej schreef:Sarah_Elise schreef:Ik was van plan om te komen kijken zondag 24 september. Interesse in het ras en daarnaast oriëntatie op dekhengsten voor mijn Friese merrie (of is dat vloeken in de kerk?). Maar ik twijfel nu wel een beetje door wat ik lees.
Gewoon informeren, zullen misschien wel hengsten zijn waar ze best particulier een dekking mee willen doen. Ik heb een nu jaarling hengst en als hij goedgekeurd word met 3 jaar dan zou ik er best particulier afentoe een dekking mee willen doen. Als meneer zich blijft gedragen ondanks het hengst zijn natuurlijk. Anders laten we hem gewoon ruinen.
Sunora schreef:DeniseSoares schreef:Ik was er met mijn man en onze 2 kleine kinderen met kinderwagen.
Werd echt aangekeken van 'wat doe je hier?'
Vond dat niet prettig. Ook wij kwamen immers om knappe luso's te bekijken!
Kan me voorstellen dat dat niet leuk is... Misschien krijg je dat gevoel als nieuwkomer omdat ze zich afvragen wie je bent en wat je komt doen?
Ik zal dan misschien best mijn 3 kinderen thuis laten als ik zou gaan
Daphneeeej schreef:Ik heb nu met Cedro een les gehad van Wendy van Lysingur. Was echt wel eindelijk een keer een les dat ik fijn heb kunnen rijden (alle andere lessen die ik gehad heb bij anderen was niks). Zij geeft ook klasiek les en doet ook veel les geven in aan de hand werken. Misschien kan je eens informeren of ze onze stal met die van jou kan combineren Denise!
ElCid schreef:keona schreef:Wil net zeggen Nederland heeft ons top geholpen. Want wij hadden grote problemen met dat Belgische stamboek, wat een lakse mensen zitten daar hou me op
Het ABEL schijnt inderdaad helemaal drama te zijn; er lopen een aantal veulens van Ultramar in België en de eigenaren waren niet echt blij met die club.
Joolien schreef:Ik heb trouwens een vraag of iemand verstand heeft van PRE papieren en daar iets over kan vertellen aan mij? Mag ik iemand het papier laten zien?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers