keona schreef:Jessix schreef:Zoals ik al schreef, smaken verschillen.
Ik vind leuke paarden,en denk dat het verkeerd op jou over komt hoe ik het schrijf.maar inderdaad smaken verschillen.
maar van die 2 vind ik de verkochte gin weer mooier dan die van romina
Het gaat me er niet om of je ze mooi vind of niet en of de beweging je aanstaat. Dat is echt alleen aan jou om te beoordelen. Waar ik je over aan spreek is je eerste post waarin je iets beweert wat je nog nooit hebt gezien en waarbij je dus duidelijk niet goed op de hoogte bent.
Citaat:romina had 2gin,s waarvan een naar geoof frankrijk is gegaan of was het duitsland! En die was ook zeer mooi,maar ze hebben niet de beweging en ze lopen niet onder het zadel of in de sport dus over prestaties weet je dan ook niet
In je posten daaronder licht je je mening verder toe, begin je over de beweging los in plaats van onder het zadel, etc.
En wat ik bedoel met smaken verschillen slaat niet zo zeer op mijn smaak vs jouw smaak maar puur op de behaalde resultaten van deze twee paarden. Zij hebben 4 jaar lang op elke keuring alles gewonnen wat er te winnen viel met alleen maar gouden en zilveren medailles. Juist voor beweging gingen zowel het publiek als de keurmeesters uit hun dak.
Maar dan nog kun jij het wel niet mooi vinden natuurlijk.