Wie start er allemaal met een Fries, deel 2

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 13:11

Leuk topic! Mag ik me hier ook melden?
Ik rij al een paar jaar de paarden voor een hobby fokker en die breng ik ook altijd uit in de wedstrijden. Heb op dit moment een 4 jarige (Tymon x Jasper) merrie te rijden en daar ben ik nu net L1 mee gestart en winst gehaald maar ze vind het allemaal nog best spannend dus we moeten nog wat meer km's gaan maken. Ik heb haar vorig jaar ingereden en daarna heeft ze een veulen gehad, dit outdoorseizoen zijn we een paar keer B gestart en ook mooie punten en prijzen gehaald. Ze is nu niet drachtig dus dat is voor mij fijn :D Het plan is dat ze volgend jaar ook nog naar de keuring gaat en ik ben bang dat ze daarna verkocht gaat worden want ik denk zelf niet dat ze ster gaat worden.

Onze laatste wedstrijd in Oenkerk, de eerste keer L1
Afbeelding

Laatste outdoorwedstrijd ook in Oenkerk nog in de B
Afbeelding

Ze was echt super bruin geworden deze zomer maar nu gelukkig al weer aardig zwart :=

V i d a l
      & R i e n a

QueenE

Re: Wie start er allemaal met een Fries, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 16:06

Wat leuk! Gefeliciteerd!

V i d a l
      & R i e n a

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 23:06

De Friezenwedstrijden zijn vaal vrij vol dus ook veel (semi)profs daardoor lijkt het niveau soms wel hoger ja, maar als je het vergelijkt met de grotere 'normale' wedstrijden dan is er volgens mij weinig verschil. Maar tegenwoordig heb je ook veel iets kleinere wedstrijden en daar is de concurrentie gewoon minder dus voelt het anders denk ik :j

Succes allemaal die dit weekend moeten starten! Ik start zondag en dan ben ik jarig dus hoop dat paard en jury me wat goed gezind zijn :')

V i d a l
      & R i e n a

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 11:23

Laura1982 schreef: