[Foto] Het Shire en Clydesdale topic.

Moderators: RianneH, Melissa0304, Neonlight, balance, Ymor

Granoek
Blogger

Re: [Foto] Het Shire en Clydesdale topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 23:07

oooh is dat max van Maddy? :D welkom!

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 00:20

Alleen via Facebook hoor! Maar dat voorvoetje kwam me bekend voor haha

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 15:12

Waar halen jullie vliegendekens? Ik schaam me dood, die van mij lopen precies in crop tops met hun 215. Moet denk ik nu toch echt over op 225

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 10:07

Ik heb geen idee maar wil je veel sterkte wensen. Klinkt voor mij ook als koliek maar ik heb er verder geen ervaring mee :( succes! Ik duim voor jullie

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:13

Ach gut

Hier ook eentje in de lappenmand, Duke heeft wellicht een trap gekregen en loopt nu helemaal kreupel

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:55

Nadiine__x schreef:
Owhnee, arme Duke! Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter..

Yup, hier ook 1, pluis staat op 3 benen van de kramp sinds 3 dagen..
Straks hoefsmid om hoefzweer uit de sluiten en anders word het weer een ritje kliniek..

We kunnen wel gaan kwartetten zo..

Ik ruil mijn kreupele voorbeen bij rood voor jouw kreupele achterbeen van de groene reeks!

Kwartet!
Dierenarts is hier net weg en denkt aan Einschuss

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 16:40

Daphara schreef:
Nadiine__x schreef:
Oeiii, rot beesten zijn het ook!! :n
....

Helemaal mee eens, ik mag ook wel mee doen met de dikbillen die in de lappenmand zitten, toch?

Ik heb (dank zij Duke) een “kleine” afwijking naar rechts.
[ [url=m/mhHbQo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Rotbeesten inderdaad! :D

Maar ik hou toch wel van hem, ondanks dat ik nog 4 weken niet mag rijden.

Jezus zeg dat is ook niet een béétje vervelend hé, gelijk tegoei :+

Amber, ik ben met Duke bitloos begonnen. Wilde niet in zijn mond trekken als hij het sturen nog niet kende. Op zich ging dat prima maar ik heb nog geen enkel hoofdstel gevonden wat goed blijft zitten.
Idem voor Dexter trouwens, vele vormen van bitloos geprobeerd maar alles schuift behalve de sidepull, die hij dan weer haat owv de druk op de neus.
Voor-/nadelen denk ik dat je zelf wel kunt bedenken, je moet dan gewoon zelf kijken wat voor jullie werkt. Ik heb bij Dexter nooit het idee gehad dat hij ook maar 1 van de bitloosvormen fijner vond dan zijn gewone dubbelgebroken trens. En aangezien wij toch maar wat buiten rondsjokken had ik ook geen zin meer om vanalles te proberen als dit gewoon werkt, hij kent de weg hier ook wel zonder teugels dus alles hangt er een beetje voor de sier om het maar even kort door de bocht te zeggen.

Misschien dat ik met Duke nog wat andere dingen probeer als hij het allemaal wat gewend is maar op dit moment heeft hij een ongebroken trens hierop reageerde hij gelijk goed. Dus dat heb ik gewoon gehouden, zijn al genoeg nieuwe dingen om te leren dus als het goed is, ga ik het niet veranderen :)

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 19:47

Oh jezus heftig zeg, dat jij er nog mee kan lachen _O-
Zo had ik een keer het paard van mijn zus vast en die had ik wél gedraaid om de draad dicht te doen maar zo kwam ze met haar dikke reet tegen de stroom. De enige optie was vooruit en daar stond ik dus die liep mij zonder aarzelen ondersteboven.

Zus heeft een Belgisch trekpaard van 950kg :+ maar ik ben er met wat blauwe plekken vanaf gekomen :=

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 20:49

VogeltjeM schreef:
Wauw Daphara sterkte!

Mijn beide shires rijd ik ook bitloos. De ene heb ik gekocht toen hij 5 was en er nooit meer een bit in gehad, en de andere heb ik zelf bitloos beleerd. Gaat al jaren supergoed, nooit een bit gemist. Wat Selka zegt: de rem zit er goed op whaha :+

Hier helaas ook een dikbil in de lappenmand... Janus heeft onverklaarde rugklachten en we zijn uitgedokterd ook, de kliniek zegt niks meer te kunnen betekenen. :
Ik hoop hem pijnvrij te kunnen krijgen maar ik maak me erge zorgen...

Ahh gatver zeg :( :(

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:45

Knap zeg! Zo heb ik het ook gedaan. Paar keer er op gaan zitten om te wennen, lekker op gemakje. Staat hem goed!

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 23:04

Hier niet scheren. Maar ook niet intensief aan het werk, staan zonder deken en dag en nacht buiten dus hoeft ook niet echt hier