JewEmm schreef:Hoo! Rustig...!Ik heb het druk met werk en inmiddels een opdracht die voor gaat (dit hele weekend). Maar ik hoop dat ik morgen nog een paar uurtjes over heb.

Moderators: Melissa0304, RianneH, Neonlight, Ymor, balance
Captain schreef:Daphara schreef:Blij ei Pleun in de wei met mijn bijrijpaard Winnie.
Foto’s zijn uit een filmpje geknipt, daarom soms niet erg scherp.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik kan ze niet zien?
_mexx_lady_ schreef:Man ik wil ook zo een reus op stal!
Gefeliciteerd! Lekker op naar het M!
En mooie foto captain!
Mijn schoonvader rijdt zelf paard en is het type slank-supergevormd-top bloedlijn dressuuurpaard met veel te veel bloed en spoken in iedere hoek.
Heeft me aangeraden dat ik zo een reus niet moet kopen. Heb je niks aan, loopt niet en is lomp.
Ik heb mezelf dus voorgenomen dat ik hopelijk een leuk sportief gerichte reus vind en dan echt kei hard trainen om dhr uit de ring te rijden![]()
Jammer genoeg wel een meerjaren project
Granoek schreef:Ik heb echt de stereotype Clydesdale danDexter is zo lomp als dat hij groot is en de gaspedaal is ook ver zoek, precies zoals ik het wou
![]()
Duke is wel veel sportiever aangelegd, je kunt ze dus inderdaad niet over 1 kam scheren.
Het is voor mij gewoon grappig als anderen die clichés ontkennen of weerleggen en ik zit hier met mijn lompe dikzak die niet vooruit wilHij is wel heel lief
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker