NMPRS enter/twenter keuring

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

linda2008

Re: NMPRS enter/twenter keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 20:41

Kleintje Howie <3

Ik kom Howie en Toets bekijken, daarna moet ik gauw weer weg.

Raika, Onyx, Jupi, Bucks

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 16:00

En terecht! Sorry hoor maar er is zo vaak over gesproken dat mensen op de HK ineens teleurgesteld raakte omdat hun jonkie het daarvoor altijd goed had gedaan. Toen is duidelijk gezegd dat er bij de jonkies al beter gejureerd moest worden en dat is dan nu gedaan...
grappig dat er altijd achteraf gezeur is. Wil je commentaar? Vraag dat dan gewoon in de ring, wacht met je ere ronde totdat je de jury hebt gesproken, dat zullen ze echt niet weigeren.

En een paardje met een derde premie had bij een andere maat gemoeten dan had hij een eerste gehaald? En dat heeft de jury gezegd? Vette bullshit! Daar geloof ik helemaal niks van! Of het is verkeerd begrepen. Het is vandaag namelijk gebeurd dat een paardje naar een andere rubriek is geplaatst, en die behaalde gewoon dezelfde premie. Zou toch ook gek zijn als ze die eerst goed vonden en in een andere maat ineens niet goed, of andersom.. dat is onmogelijk! Het blijft hetzelfde paardje.

Edit; sara, gefeliciteerd! En goed dat je het zo ziet! Fijn dat je het wist en niet teleurgesteld bent. Super!

Raika, Onyx, Jupi, Bucks

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie