Een filmpje van kleine Naomi die morgen 5 weken bij ons woont
Bijna elke dag gaan we met haar even wandelen zodat ze haar beentjes eens kan strekken. Ze staat aan huis in een stal met een stukje uitloop aan, binnenkort komt haar vriendinnetje Silver haar thuis vergezellen. Zodat ze na de winter samen op de wei kunnen
Die shet onder die tinker is echt leuk Oh en lieve Dawn weer! Nissy is ook leuk. Voor haar leeftijd ziet ze er nog goed uit. xLottee98 jouw verzorgshet lijkt echt sprekend op mijn vorige shetje. Wat een leuke teddybeer hierboven
Gisteren ben ik met Naomi weer eens gaan wandelen langs de watergang.
Calice Wat een leuk koppie heeft Poow SammyFloor Wat een lieve foto, dat groene touwhalster staat leuk Mira283 Hoe vlot het met je projectje Ravenya? v33ri3 Wat een mooie manen heeft hij Flint09 Wat een lieve bolletjes Pumi Humphy staat leuk voor de kar Atent Oh wat lief met al die sneeuwvlokjes
Vandaag wezen wandelen met ons hondje Sarah en kleine Naomi
Manon_S: Leuk koppie heeft jouw shetje, ik zou volgende keer wel het halster ervanonder halen, dat zit vast beter voor haar Lottex: Luna doet dat goed zeg Tafje: Wat een knapperd, je zou niet zeggen dat hij 24 is
Gisteren wat met Naomi gaan wandelen aan het halster en op een bepaald stuk dacht ik even met haar te 'lange lijnen'. Wel op een erg speelse manier hoor, aangezien ze nog zo jong is Zaterdag heb ik mijn eerste echte menles zodat ik terug wat met Skippy aan de slag kan voor de koets