[FOTO] Je eigen lieve Shetlander/ Mini Paard in the picture!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:46

hoi allemaal wat een leuke mini's :)
Laatst bijgewerkt door tahorselover op 15-12-12 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:46

hallo allemaal :D, wij gaan ons even voorstellen.
dit zijn ik en mijn maatje Binky <3 hij is zo'n 15 jaar jong.
Afbeelding

hier is Binky hard aan het werk voor de koets op een pieten vierenkerst feest :)
Afbeelding

en dit is mijn andere maatje :D Bumba, hij i nu 28 en staat lekker met pensioen :D af en toe een lekker stukje wandelen met de 2 pony's en even grazen :D Bumba samen met Dana <3
Afbeelding

Bumba's staart de eerste keer voor het verzorgen
Afbeelding

NA
Afbeelding

heb nog veel meer meer foto's maar die komen later nog ;)

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 13:21

ow ja, nog even 2 shetjes die ik noooooit meer vergeet. ze waren heel belangrijk voor mij. ik en mijn vriendin hadden onze eerste verzorg pony's maar moesten helaas veel te vroeg stoppen omdat het te ver was door de sneeuw en we geen vervoer hadden.

Edje <3
Afbeelding
Afbeelding

Jolly <3
Afbeelding

Jolly had altijd long problemen en mocht niet rennen. Edje was een echte springer :)
het laatste wat ik hoorde was dat Jolly was verkocht en Edje snel zou gaan waarschijnlijk. toen ik zo'n 2maanden geleden in de buurt was om ze op te zoeken waren ze inderdaad allebei weg :(
als iemand enig idee heeft waar deze 2 zijn zou dat geweldig zijn.

binky <3 mijn lekkere bolle <3
Afbeelding

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 22:27

Binky word nogal dik := :+
Afbeelding
hij werkt gelukkig wel hard als de kerstmis rendier :+
Afbeelding

tahorselover

Re: [FOTO] Je eigen lieve shet in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 12:35

hahahhaa ja was een grappig idee van de stek :P dankje :) tis echt een kleine sukkel ook :P <3

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 20:44

ja het probleem bij Bumba is dat hij een nogal misvormd hoofdje heeft := en hij heeft de grote van een gemiddelde hond (nog iets kleiner helaas :P)
Afbeelding

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:36

YamaSaki schreef:
Nog maar eens dan...want ik reageerde op een foto maar dat mocht ook niet?

Wat is Bumba lief, klein en schattig! :D
En ik zie niks van een raar hoofdje hoor :)

Naomi ziet de "weide" wereld voor dr :P

ik plaats binnenkort nog wel een foto van zijn hoofd :P

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 23:08

hanmarlucky schreef:

ik hoop eerlijk gezegd dat je er maar heel even opzat en niet echt reed want ik denk dat je zelf ook kan inzien dat je echt te groot bent! niet gemeen bedoelt maar vind het anders zielig voor je pony

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 10:32

Beauty loopt heel mooi! :D

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 00:02

Beauty en haar 5jarige koppige zoon Marley, 2 verorgshetjes van mijn vriendin :D Beauty is hopelijk weer zwanger :D dik is ze zeker :P geen recentere foto helaas maarja :P Beauty is een top springer en verliefd op de KWPN'r die mijn vriendin daar ook verzorgt :) grappig gezicht :P

Marley van de zomer aan de longe :)
Afbeelding

van de winter
Afbeelding

met zijn alle :D (Marley, Beauty en Lutin)
Afbeelding

springen met zijn 2
Afbeelding

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 10:40

heey allemaal eerst even Binky heb deze foto laatst gemaakt en ben er echt blij mee :D
Afbeelding

en dan nu waar jullie naar hebben gevraagd :P Bumba's rare hoofdje! :D :P
Afbeelding

door teddyberen acht valt het nog aardig mee :P

en bumba zelf nog even in het zonnetje :)
Afbeelding

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:12

Afbeelding

de kinderen waren heel blij gisteren want ze mochten een poetsles doen met Binky en Bumba i.p.v. de fjorden :) dat vonden onze kleintjes ook niet erg ;P
Afbeelding

ik maakte me wel heel erg zorgen := kleine Bumba is niet zo stevig en die kinderen zijn ook mentaal niet helemaal helder, die zijn dus gewend te doen wat ze normaal doen en op de fjordjes kunnen ze wat harder drukken dat op Bumbum :P
Afbeelding

maar het ging helemaal toppie!!! de paardjes waren super lief zelfs toen een nieuw jongetje ze weer naar ed wilde brengen en het touw liet vallen bleef Binky braaf stil staan tot ik hem weer ving ;)

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 09:38

Mindypony wat een knap beesie :D

Ben super trots op me 28 jarige pony, voor dat wij hem verzorgde stond hij eigenlijk een beetje op een veld werd weinig tot nooit gepoets en was heel eenzaam maar nu volgt hij onszelfs en gaat hij graag een blokje om :)

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:55

Mooi dier!!!!

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 22:46

OMG moet gewoon even mijn blijdshap delen!!!!!!!!!! De verzorg shet van mijn vriendin, we probeerde haar drachtig te maken. Dus deze zomer heeft een mini hengst van de buren zijn ding gedaan en waren de twee tot over de oren verliefd. We wisten het niet zeker, niemand wist het eigenlijk zeker. Vandaag waren we op stal en voelde ik over haar buikje die wel wat ronder was maar zeeeet dan ook veel :p en ik voelde een schopje! We gilde het uit en de eigenaar kwam voelen, en ja hoor nog een schopje! Ze is zwanger! Het is zeker! En in mei is ze uitgerekend! Geweldig!

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 18:30

mijn vriendin en ik hebben een dekentje gehaald voor Bumba :D omdat hij heel ziek is de laatste weken :(
Afbeelding

en onze zwangere merrie!! (foto van voor zwangerschap haha)
Afbeelding
Afbeelding

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 16:55

Hey ik wilde een foto plaatsen maar zit op Ipad dus kan niet. Maar ik moet het kwijt. Vandaag kwam ik bij mijn werk aan en wilde de shetties gedag zeggen. Tot mijjn verbazing stond alleen binky in the wei the genieten van het gras. Ik kwam binnen en merkte een vreemde stemming op. toen kreeg ik dus dit te horen. Kleine Bumba (mini shet) was al heel lang op (we hadden allemaal wel door dat ie niet at. We hadden zijn gebit gemaakt ander voer etc. en het leek te helpen maar hij werd steeds dunner.) hij was ook al oud dus ik wist dat heter snel genoeg aan kwam, maar niet zo snel. Hij was kapot. Zijn oichaam was op. ze hadden hem naar binnen gebracht op dinsdag middag en gewassen van top tot teen. Lekker gepoets en geknuft. Hij kreeg een hele baal. De volgende dag kon hij niet meer opstaan. Woensdag hebben ze de veeart gebelt en ze kwamen tot de conclusie. Dit was het. Maar voor hem nog niet. Ze gaven hem de eerste dosis maar na een uur ging meneer nog niet. Met zijn oortjes naar voren lag ie daar in die stal. Schoon en happy. De veearts gaf hem de dubbelen dosis.... En dat was het dan. Zijn oogjes sloten en zijn koppie zakte naar de grond. En toen ging hij. Ik mis hem nu al. Doei lieve Bumba. R.I.P. <3

tahorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 15:06

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
tot ziens liefste Bumba. bedankt allemaal voor de iele reacties. jij was sterk maatje tot het eind. wrm je zo lang vol hield weet ik niet. misschien was het een teken. zo klein zo oud maar zo sterk. ik zal nooit meer je koppie over het hek zien steken met veel moeite omdat het te hoog is :) je hinnekje horen als je mijn fiets hoort langs piepen of met je kunnen wandelen naar het grote veld waar je uren kan staan grazen <3 tot ziens mannetje en bedankt voor alles :(

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie