[FOTO] Je eigen lieve Shetlander/ Mini Paard in the picture!

Moderators: RianneH, Neonlight, Lous, Nadia, balance

Frummels

Re: [FOTO] Je eigen lieve Shetlander/ Mini Paard in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 12:38

Oh kirsten die oortjes! <3

En veulentjes, wat een plaatjes!

xApple: wat fijn dat ze het zo goed deed :)

Pep is dit weekend geschoren en hij was zo blij! Begon meteen te bokken en te rennen.
Afbeelding
Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 09:23

kirsten4 schreef:
Lillian__ schreef:
Ik heb dit weekend ook voor het eerst het hoofd van mijn pony geschoren, hij heeft nu echt een heel knap fijn hoofdje en hij vond het heerlijk, vooral tussen zijn oren en maantop en zijn voorhoofd.

Hmmm misschien ook maar doen dan, nog even over nadenken haha :D

Mijne vond het ook heerlijk! Hij stond helemaal los en met zijn oogjes dicht te genieten, haha.

Mijne is 97 cm maar heeft peesjes in maat mini shet en dan van die hele zachte. Die heb ik bij Epplejeck gekocht. :) Andere past hij helaas niet, zijn allemaal te groot.

@Jitskee: lief zeg! Ging het meteen goed?

@rayoow: ik vind Zyan echt helemaal het einde <3 Wat lief dat hij zo voorzichtig is ook met je neefje.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 15:11

kirsten4 schreef:
@Kiekeboefje; die zouden misschien nog wel eens kunnen passen ja! Die zijn een stuk korter dan de meeste beschermers. Thanks! :)

@Frummels; zal eens kijken op de site van de EJ, beetje hetzelfde idee als de stout beschermers zo te lezen. Maar die waren in mini shet helaas ook al te groot en ze heeft echt korte beentjes.. maar thanks voor de tip!

@Jitske, jaaa Angie is ook een klein ding! Heb de stout beschermers al geprobeerd bij Luna, maar ze zaten echt net niet goed. Net iéts te lang, ze kon er dan net niet goed mee lopen, echt jammer. Heb jij een foto van Angie met die beschermers om toevallig ? Mag in pb of op fb hoor! :)

Deze zijn het, in maat mini shetlander :j https://www.ej.nl/paard/beenbescherming ... 10125.html
Pepper past die van Stout helaas ook niet.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 12:57

mirriejj schreef:
Hoe dan? :')
Ik heb de HH stout en die van jouw link gisteren opgemeten en naast elkaar gelegd en die zijn precies evengroot :+

Geen idee :n die van stout gaan niet eens behoorlijk dicht zonder af te zakken + dat ik ze net iets te hoog vind, en die van EJ zaten wel meteen goed.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 13:14

jolandje schreef:
ik met Eowyn <3

[ [url=m/Ic8nCx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh schattig zeg! <3

@Jitske: Leuke dekentjes zo matchend!

@rayoow: Haha, ik vind Zyan echt zo hilarisch. Lig altijd in een deuk om zijn snoetje met die voorpluk. Ben stiekem een beetje verliefd op hem :D

Frummels

Re: [FOTO] Je eigen lieve Shetlander/ Mini Paard in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 16:14

Wat leuk dat ze allebei zo gek zijn op haar <3

Hier vandaag een kleine driekwartier samen liggen dutten in het zand <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding