[FOTO] Je eigen lieve Shetlander/ Mini Paard in the picture!

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

xJitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 09:18

Vorige week wat (verkoop)foto’s van deze knapperd gemaakt. Die had ik nog helemaal niet geshowd :D

Afbeelding

Afbeelding

Zo jammer dat ik geen passend ruitertje heb (of eigenlijk vooral dat ik er zelf niet op pas :') ) het is zo’n leukerd :D
Afbeelding

xJitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 14:44

Voor de laatste keer dit uitzicht, want deze kleine meid is vandaag naar haar nieuwe huisje vertrokken ;( Gelukkig heeft ze een fantastisch nieuw baasje <3

Afbeelding

Afbeelding

xJitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 09:26

Gefeliciteerd met jullie aanwinst miniluna!
Eliot, ik vind jouw pony écht knap <3
Leuke foto van milky, ze loopt netjes! Wel zonde van het roze tuig, doet afbreuk aan de knapheid van de pony :o

Mijn kleine prinsesje <3 Het is alweer tijd om te scheren :=

Afbeelding

Afbeelding

xJitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 17:38

Pony weer geschoren, wat is ze blij dat die vacht er af is *\o/* <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xJitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:40

Mijn kleine diva <3

Afbeelding

Afbeelding

xJitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 13:44

_Tarzan schreef:
Heerlijk die Pepper!
Ik borstel ook af en toe maar zie nooit verschil met voor en na _O-

Misschien een gekke vraag, maar wat voeren jullie de pony's en hoe houden jullie ze op gewicht?
Ik voer de pony's nu en van mijn schoonvader kregen ze steeds 1/4 schep brok en een hele bak wortels :')
Ik geef nu een handje brok en 2 wortels per pony en daarnaast een berg hooi en plakje stro om te knabbelen.
Weidegang ben ik op 'nt bouwen (is pas bemest) Maar die buikjes lijken te gaan ontploffen :=
Flash vind ik echt te dik voor een mini en dan staan ze nog niet eens lang buiten :=

Mijn pony krijgt onbeperkt ruwvoer en staat nu sinds deze week een uurtje op de wei met graasmasker (gevoelig voor hoefbevangenheid). Ze krijgt 1x per dag een wortel/stukje appel oid met haar medicatie en qua 'krachtvoer' krijgt ze het volgende:
-250 gram vitalbix active+ muesli
-80 gram vitalbix vitaminekorrel
-1 schep luzerne
En daarin dan haar supplementen: gluco balance (ivm weidegang en HB), moorbalans (voor haar darmen), devils support (ondersteuning voor haar voetjes) en lijnzaadolie.
Maar mijn pony eet vrij weinig uit zichzelf en blijft makkelijk op een goed gewicht. Ze werkt nu namelijk al iets van twee jaar bijna niet, vanwege het feit dat ze erg ziek is geweest. Gelukkig gaat het nu weer goed en kan ik haar op gaan pakken, dan mag het buikje weer wat strakker worden :))

Ook weer eens een foto van mijn kleine, is lang geleden dat ik er een heb gepost :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xJitskee op 09-04-20 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt