Ras van de maand: de Shetland pony

Moderators: Neonlight, Nadia, LindyH, balance, RianneH

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

ValkWhitney

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 07:49

De shet is voor mij echt het beste kinderras. Zelf ben ik nog een kind en mijn verzorgshet heeft me echt heel veel vertrouwen terug gegeven die ik voorheen ben kwijtgeraakt door op een manege te gaan rijden op grote pony's wat ik als een autistisch kind best eng vond. En nog steeds wel een beetje. Ik verzorg die shet nu al 5 jaar vanaf mijn 8e. Dat is best wel een tijdje. Omdat ik heel erg angstig was wat betreft rijden op grote pony's zocht ik daarom ook het liefst de kleine pony's op. Ze is echt mijn nummer 1(met mijn eigen pony dan). Ze is heel lief, maar bij onervaren kinderen doet ze nog wel wat stouts tijdens het rijden. Dan luistert ze bijv niet. Omdat ik haar al zo lang verzorg vertrouwt ze me super goed. We doen alles samen.

Afbeelding

Toen ik hier van haar was afgevallen bijv deed ze extra goed haar best. Omdat ik wat last had houding niet goed. Dat vond ik zo lief.

Afbeelding

En hier staat ze met haar beste vriendin de ezel.

Ze kan echt met elk dier opgaan.

Whitney en Birthday

ValkWhitney

Re: Ras van de maand: de Shetland pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:08

Amyll wat een schattige shet heb je. Echt om trots op te zijn.

Whitney en Birthday

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten