Ras van de maand: de Shetland pony

Moderators: Neonlight, Nadia, LindyH, balance, RianneH

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:26

Afbeelding

Afbeelding
Shetlanders zijn geweldig! Het zijn boeven eerste klas. Ik ben trotse bezitter van 2 Shetlanders en een minipaardje :). Shetlanders zijn eigenwijs, maar gaan ook door het vuur voor je. Het zijn echte hongerwolven. Ze worden dik van lucht :+ . Coco ( de zwarte) is ontzettend slim, werkwillig en houdt van ontsnappen, ze is een onwijze leerpony en super zachtaardig voor kleine kinderen. Dante, (de vosbonte) is super leergierig, slim, en gewoon een grote knuffel met ontsnappingsneigingen. Ze zijn beide echte clowns. <3 Afbeelding

Ik ben niet eigenwijs... Mijn manier is gewoon beter.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 17:26

balance schreef:
Hoe zit het met de gezondheid? Het is denk ik wel algemeen bekend dat ze gevoelig zijn voor te rijke voeding. Zijn er nog andere dingen die een beetje rasgebonden zijn?

Coco, heeft zomereczeem. Is daardoor wat gevoelig ook voor gras gezien dat extra voor jeuk zorgt. Staan nu sinds +-2 jr grasvrij, geen problemen gehad met hoefbevangenheid.

Ik ben niet eigenwijs... Mijn manier is gewoon beter.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten