BBQ met Bokkers omgeving Amersfoort

Moderators: MirandaT, Essie73, Duhelo, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 08:15

Wat leuk, een Amersfoort topic *\o/*
Ik ben ook altijd in voor wat leuks doen doordeweeks, soms in het weekend. Ben dol op bordspelletjes (en dan de wat complexere, nu fan van Delphi en Rajas of the Ganges). Ik zwem trouwens ook in Amerena, doe meestal aquajoggen op de vrijdagochtend (kost 61,50 voor 12x, 5 maanden geldig), baantjes zwemmen vind ik erg saai :D Ben elke dinsdag aan het pubquizzen (in Lobbes), maar moet zeggen dat ik de quiz erg moeilijk vind. Laagdrempeliger is de maandelijkse quiz in Zandfoort aan de Eem. Ook leuk om een keer te doen met een groepje. Of een escape room, ook altijd lachen met een groep onbekenden :D
Appgroep wordt me wat te druk (met zoveel mensen zit je al gauw aan 100+ berichten per dag), maar als er een losse appgroep is met alleen de afspraken of hier op het forum, dan haak ik wel een keer aan :)

Ik was op reis door Amerika, zie mijn avonturen hier.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 13:56

Koper schreef:
Ik kijk ook uit naar de barbecue :D Gelukkig dat het bij bamisalami in de tuin is, in mijn micro-tuintje is nog wel het één en ander aan snoeiwerk te verrichten.

Ik ben heel nieuwsgierig waar je bent gaan wonen, ik zoek ook een huisje met tuintje in Amersfoort (al 2,5 jaar) :D

x_spekkie_x

Re: Bakkie met Bokkers omgeving Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 14:51

Superleuk!! Ik dacht dat je een koopwoning had, vandaar dat ik benieuwd was of ik misschien bij hetzelfde huis was gaan kijken :D

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 15:20

Koper schreef:
Nee, ik huur :)

Waar was je wezen kijken dan?

Eigenlijk wel alle huizen (lees: appartementen) met tuin onder de twee ton. Maar de markt is zo bizar dat ik nu toch niets ga kopen. Ga geen twee ton betalen voor 50m2 in Amersfoort.

x_spekkie_x

Re: Bakkie met Bokkers omgeving Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 15:13

Barbecue.nl is echt dikke prima. Ik gebruik ze al jaren voor BBQ's met grote groepen. Bestel dan vaak een combinatie van losse stukken vlees en salades (als je minimaal 5 pakketten bestelt kun je de rest los samenstellen). De service is echt super. Door mijn ingewikkelde bestellingen klopt er soms wel iets niet en dat lossen ze altijd binnen een paar uur op (of korting op de rekening of ze rijden heen en weer om na te leveren of ze verzinnen lokaal een oplossing, zo wel eens vlees van de lokale slager gehad omdat ze een schaal waren vergeten). Altijd tot tevredenheid van de gasten, veel variatie en prima vlees en vis :)

x_spekkie_x

Re: BBQ met Bokkers omgeving Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 01:04

Ik sta er nog niet tussen maar kom graag :)
Internet verbinding is hier drama dus als iemand mij op het lijstje wil zetten, graag.
Ik eet alles en kom afhankelijk van de afstand en het weer met de auto of de fiets vanuit Amersfoort :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 17:46

Koper schreef:
Met hoeveel zijn we over dan? Is het leuk om zondag een andere activiteit te gaan doen? Als mensen het leuk vinden stel ik mijn woonomgeving beschikbaar voor een borrel oid. Is dat wat? Ik woon bij een boerderij. Binnen heb ik te weinig plek, ik woon zéér klein. Maar buiten is plek zat. Met zon of schaduw naar keuze.

Nieuwe datum voor de bbq vind ik ook een goed plan :)

Ik vind het wel leuk om morgen nog iets te doen, ik had er wel op gerekend :)
Iets drinken bij iemand, samen naar Dios Latinos of een bordspelletje doen (ik heb er genoeg)?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie