Minibokt meeting!

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 16:21

Hihi da's toevallig, ik ga zaterdag bij Heike, Bart en Barley langs! Morgen moet ik werken, anders hadden we een minimegaboktmeeting kunnen houden... Knipoog

Kim, laat je me morgen na afloop ff weten of ik me nog ergens op moet voorbereiden? *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 17:09

Citaat:
Op 2001-04-05 18:03, schreef Nimber:
...en dan gaan we chocoboktbroodjes eten...

Jaaaahh, gaaf, ben gek op chocoboktbroodjes! Lachen Enne ben ook benieuwd naar de Groningers en de Stinkers Knipoog en natuurlijk naar de Apeldoorn Posse, hihi!

Het weekend van Pasen ga ik weer naar paps en mams. Maar ja, da's volgende week al en ik denk niet dat MKZ dan al 't land uit is. Afwachten maar weer!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:38

Ik ken tot nu toe alleen Manon uit Rotterdam 'in het echie', en Kim. Ben met Manon naar Paard & Koets geweest en daar was Kim met Lottel. Heike zijn we toen misgelopen. En met de Van Loon-rit kon ik niet mee, kreeg een dag daarvoor dikke griep. Hoop echt dat het Bokt-weekend in mei doorgaat... Lachen

.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 11:32

Citaat:
Karin je woont toch in Utrecht dan wordt het eens tijd dat je langs Zilfia┬┤s Hoeve komt in Houten kan je mij en Mayo en de rest ontmoeten.

Pff... quoten via het icoontje lukt om de een of andere vage reden niet, dan maar met de hand.

Prisca: de Zilfia's Hoeve, daar kwam ik altijd langs toen ik nog in Houten werkte! Met de trein dan... Het eerste jaar heb ik de hele zomer nog wel gefietst, maar toen werd m'n fiets gejat en daarna had ik weer zo'n brak studentenfietsje, weer treinen dus.

Ik ken nog een ander meisje dat haar paard bij Zilfia's Hoeve had staan, ze is nu verhuisd naar Soest en nu staat haar paard daar. Zij vroeg ook steeds wanneer ik eens langskwam, maar ja, ik ging dus nooit meer op de fiets naar m'n werk...

Maar ik wil best een keer langskomen op de Zilfia's Hoeve hoor! Ben er heel lang geleden een keertje geweest, tijdens mijn introweek toen ik begon met studeren. Lijkt me wel een mooie manege! Lachen

.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie