Minibokt meeting!

Moderators: MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:21

Ken verder ook niemand uit Apeldoorn, maar ik heb Marjolein lekker wel gezien en Renate ook hihihihi Pling

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 21:11

Ik ken nu Sanderijn persoonlijk.
Tink heb ik nog niet gezien, maar ook die ga ik een keertje ontmoeten Pling Sanderijn is de enige die ik ken van bok.....ja en 2 heb ik er gezien, maar die weten niet wie ik ben hahahaha Cool ach ik leer er vast nog wel meer persoonlijk kennen......hoop ik Pling

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:44

Jaaaa, leuk ....eigenlijk toch wel raar he....Kim en ik beide uit Apeldoorn terwijl je niet naar haar toe kunt en wel naar mij......er ligt precies een scheidingslijn door Apeldoorn heen......en wij vallen er precies buiten Verward
Nog wel Verward

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:59

Maar hier aan deze kant van Apeldoorn rijden ze ook gewoon buiten......nou je hebt het zelf gezien......vin het zo vreemd allemaal ik doe het nog maar niet al heb ik heel veel zin om te gaan lessen bij die mensen achter ons....*zucht* moet nog maar ff gedult hebben!! Verward

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 23:05

Ach ja we moeten allemaal nog maar ff gedult hebben ....ik bedoel zo erg hebben wij het nog niet.....(de boeren enzo)ooit is dit weer achter de rug Verward

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie