Minibokt meeting!

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 19:32

GROM, NU ben ik boos... Extreme duivel Boos! jullie wel bartje kijken en ik niet... en ik heb BARLEY lekker al wel gezien! puuuuuhhhhhh... en ook pauline en jorisje... lekkelpuuuuuuuh Tong uitsteken ... en ik heb ook met barley gespeeld... dusseh... maar ik vind wel dat bart nu helemaal speciaal naar mij toe moet komen! dammit. kan ook niet mee met stalken, of ik moet met mijn autorijles keiahrd naar e'hoven rijden, en weer terug, Scheve mond\\ binnen het uur, of tegen speciaal peperduur tarief, tijdens de spits... grom.. of met fysio heel hard erheen rennen... Kusje . is wel een eind he... wil ik nu wel HEEEEEEL ERG VEEEEEL foto's...
ik ken heike, en pauline, maar die komt hier niet zo vaak meer... enneh... verder? niemand volgens mij... ben zo remi Verdrietig , ga Karin maar eens opzoeken, en misschien naar Ymke rijden als de MKZ over is en we weer naar soest mogen! ga ook al niet naar t boktweekend... voel me zo *piep* Huilen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie