Gezellige mensen omgeving Eindhoven! (23+)

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Ik woon in de omgeving van Eindhoven en heb de behoefte....

om nieuwe mensen te leren kennen.
72 (32%)
aan het bezoeken van paarden evenementen met andere bokkers.
39 (17%)
aan het bezoeken van festivals of evenementen.
14 (6%)
aan een bioscoopmaatje.
12 (5%)
aan een bokt etentje.
30 (13%)
aan een bokt stapavond.
21 (9%)
aan een HK topic maar ik heb geen behoefte aan uitjes.
19 (8%)
iets anders.....
13 (5%)

Totaal aantal stemmen: 220

Zonnetje81

Gezellige mensen omgeving Eindhoven! (23+)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-15 05:32

Ik zag dat een eeuwenoud topic naar boven kwam, dus hier ga ik dan!

Is er behoefte aan een HK topic of voor gezellige uitjes? Vooral met mensen die bij je in de buurt wonen? En Ben je tussen de 23-43 (ongeveer) klets gezellig mee!

Zonnetje81

Re: Gezellige mensen omgeving Eindhoven! (23+)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-15 07:41

Het is maar een indicatie :D maar aan 13 jarige hebben we weinig. Ik ben 33 en ga met veel jongere of juist oudere om, dus ik vind alles best haha.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-15 18:52

Ik ben ook wel toe om wat nieuwe mensen te leren kennen uit de buurt!

Ik ben momenteel paardloos...en jullie?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-15 15:02

Waar in eindhoven woon je esme? Dan aan de kant van Best neem ik aan?

Ik ga morgen naar een paardje kijken :D, spannend!!! :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-15 15:03

Ik merk trouwens dat ik de paardensport minder leuk ben gaan vinden omdat ik echt altijd alles in mijn eentje moet doen.... Ik heb dan ook geen paardenvriendinnen in de buurt en niet iedereen heeft de zin/tijd om regelmatig met je mee te gaan. Dat vind ik jammer. Dat zou het een stuk leuker maken om naar les of wedstrijd te gaan.

Maar nu ik echt paardloos ben....dat is het ook niet 8-)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-15 17:03

Om te kopen! Ik heb door pech in 1,5 jaar tijd 2 beesten moeten afgeven... Mijn Z paard kreeg een peesblessure in de wei toen hij twee weken vakantie had. Daar hebben we 2 jaar mee gerevalideerd maar er kwam nog bij dat hij dusdanig door de kogels ging zakken dat hij zelfs als grasmaaier niet in leven kon blijven. Daarna heb ik een hoop trubbels gehad met een 3 jarige die we als veulen al hadden gekocht. Dat klikte niet, dus in die tijd heb ik in feb van dit jaar een pony gekocht. De 3 jarige verkocht. Maar mijn pony werd ziek dus in november heb ik ook daar afscheid van genomen..... Ik heb geroepen dat ik er klaar mee was en ging stoppen. Maar ja al gauw werd duidelijk dat ik dat na 25 jaar eigen paarden hebben ook niks vond.... Ik groei in de breedte, kom na mijn werk thuis, heb geen zak te doen, geen doel, geen hobby, kom te weinig buiten.....maw dat is het ook niet. Toen ben ik naar een pony gaan kijken en die mensen wilden ineens hun pony niet aan een volwassenen verkopen, het ideale plaatje was de pony naar een meisje die naar pony wedstrijden zou gaan.... }:)

Morgen wordt het dus weer een pony, pas als ik meer weet plaats ik een foto :D. Ik ben getipt door een bokker!

Ook heb ik gezegd dat ik nooooit meer wedstrijden zou gaan rijden, dat roep ik al jaren. Meer ook omdat de lol er af is, alles alleen....een beetje de kosten. Maar stiekem zou ik het toch leuk vinden om af en toe als ik een gave mooie pony heb eens te starten, zo heb je ook een doel om te trainen. Ik wil voor de lol rijden zonder een moeten maar wel train ik 'wedstrijd gericht' en wil ik vooruit komen.

Ik verzorg mijn paarden altijd zelf dus in de winter is het ook niet altijd lol....veel werk....etc...

Oh Esme, ik las het zo: ik kom uit valkenswaard en ben aan de andere kant in eindhoven gaan wonen. Geldrop is voor mij nl voorbij valkenswaard hihihihi dus al aan de andere kant van eindhoven.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-15 22:03

DarkShines schreef:
Zonnetje, spannend, weer een eigen paard! Maar zou leuk zijn en het is dan snel gedaan met de vrije uurtjes.

Renee, heb jij Liekie niet bijgereden een tijdje?

Ik werk in het onderwijs dus ben soms op tijd thuis 's middags dus nog tijd zat over! :o

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 18:30

Zo dat wordt lekker druk hier!!!

Ik kan niet alles onthouden wie wat zegt zo 123 :+

Ik heb ook een vriendin uit horst die kant, zij vindt dat ze perfect ABN praat >;) >;) >;) kun je nagaan als ze wel dialect praat :+

Nou vandaag naar paardje wezen kijken, 1,5 uur heen en 2 uur terug (was zo in gedachte dat ik ergens verkeerde afslag heb gepakt en het niet eens door had :+) Maar hij was te groen dus dat gaat em niet worden.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 18:44

Zullen we een lijstje maken? Ik wil alleen mijn voornaam niet bij mijn boktnaam ivm mijn werk...

Citaat:
Zonnetje81, 33 jaar, Best
Amable, .....
Etc....

Ik ken ook een paar mensen en sommige mij ook of met mijn oude boktnaam nog!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 18:45

Ik winkel altijd in mijn rijkleding als ik een paard heb. Want dan loop ik er chronisch in na mijn werk en heel het weekend :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 18:52

Ik heb nog een optie staan van vrienden. Hun pony blijkt drachtig en staat nu op de weide bij anderen omdat ze er geen ruimte voor hebben en niks mee kunnen. Ik ken de pony, bloedmooi dier maar geen bewegingswonder. Wel is de prijs 1/2 of 1/3 van de ponys die ik nu uitzoek....

Vandaag heb ik ze weer gesproken. Ik kan de pony naar huis halen, laten veulen en daarna beslissen of ik de pony zou willen en dus ook dan pas betalen.....
Ik heb gezegd dat je net zult zien ALS IK HET AL ZOU DOEN dat de merrie bij mij komt te overlijden met de bevalling... Ik begin eigenlijk overal angst voor te krijgen, bij mij gaat de laatste tijd alles fout wat maar fout kan gaan buiten mijn schuld om. Dan zou ik een bloedmooie connemara + veulen op proef hebben...die ik ook al langer ken. Want voor dat geld kan ik nog zelfs overwegen om op mijn gemak een 2de te zoeken :+. Iemand zei van waarom zou je iets kopen wat je eigenlijk niet zoekt? (ik zoek eigenlijk iets meer beweging) Maar ja ik kan dan wel al aan de slag plus braaf en mooi vind ik belangrijker dan beweging. Maar eigenlijk wil ik alles alleen lijkt dat onvindbaar of onbetaalbaar. *gaat nog diep nadenken*

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 22:33

Ja een uitje is leuk!!! Ik wil morgen best een boktmeetingtopic maken :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-15 22:43

Ik zie dat de volgende score is bij de poll:

Citaat:
18x nieuwe mensen leren kennen
12x paardenevenementen bezoeken
6x festivals/evenementen
4x bioscoop (ik heb een pathe pas voor wie wil :D)
10x etentje
6x stappen
4s alleen hk topic
4x iets anders (wat dan?)

Zullen we beginnen met een etentje of een middagje in de kroeg wat drinken eventueel simpel hapje erbij? Ik neem de taak dus wel op me voor het eerste uitje! Als jullie ff roepen wat jullie willen doen of mag ik dat ook bepalen? :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-15 09:30

Heike schreef:
Ja pattypaard en Lotte ik bedoel De Nieuwe Ark. Heb echt een geweldige tijd gehad daar hoor. Veel kunnen en mogen doen. Maar de eigenaar kan af en toe erg bot zijn en niet nadenken. Dat is nu ongeveer 5 jaar geleden en ben er niet meer geweest. Zo jammer dat het zo moest aflopen. Had echt alles over voor dat bedrijf. En na 15 goede en leuke jaren een hele nare smaak in mijn mond.

Heb via facebook gelukkig nog contacten met wat ex leerlingen.

Iedereen hier dus een eigen of leasepaard! Ik kan niet meer rijden. Ben van Barley afgevallen en er stond een muur in de weg. Had ik mijn rug gebroken, oeps. Pauline was daar trouwens bij.

Woww Heike, dat is heftig!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-15 23:37

Ik lees morgen bij! Was pas een uur geleden thuis! :D katten verzorgd, gegeten, gedoucht en nu slapen hihi

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-15 10:30

Oh ik lees nu wat opties voor een meeting? Ik had aangeboden het eerste uitje te regelen maar dat is zonder paarden. Ik heb geen paard tot mijn beschikking op dit moment en een aantal anderen ook niet, ook zijn er die niet kunnen rijden! Ik ga dadelijk een topic maken.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-15 10:50

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-15 10:59

Ja meerdere dingen kan haha :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-15 14:02

Oh lekker naar Beers!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-15 18:18

Ik woon in Best zo centraal dat is zoooo handig hihihi en als ik naar eindhoven moet dan ben ik er ook zo :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-15 10:19

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-15 16:26

Ik heb (als ik paarden heb) mijn beestje prive bij mijn ouders staan! Daardoor wel heel veel alleen maar ja het heeft ook zo zijn voordelen.... Soms ben ik wel jaloers op de mensen die op stal kunnen zeggen: heej wie gaat er vh weekend mee op wedstrijd?? Dat heb ik dan helemaal niet.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-15 17:15

listiglistje schreef:
Zonnetje81 schreef:
Ik heb (als ik paarden heb) mijn beestje prive bij mijn ouders staan! Daardoor wel heel veel alleen maar ja het heeft ook zo zijn voordelen.... Soms ben ik wel jaloers op de mensen die op stal kunnen zeggen: heej wie gaat er vh weekend mee op wedstrijd?? Dat heb ik dan helemaal niet.

Nou dat is denk ik de wens van de gedachte, op stal loopt meerendeel ook niet warm om mee op wedstrijd te gaan :+

Ik ga vaak alleen, af en toe gaat er iemand mee die het leuk vindt om mee te gaan en ze kan ook voorlezen.
Maar meerendeel alleen en proef uit het hoofd :P

Ja dat is ook weer zo. Dat weet ik ergens diep van binnen wel. Maar heb dat idee altijd dat dat zo is :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-15 19:01

Aiii klinkt niet zo mooi!

Ja het gaat hard, ik kan het niet zo goed bijhouden dus reageer maar net hoe het uitkomt :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-15 08:30

Aan huis is leuk enige is dat je nooit ergens heen kan, je moet 's morgens/'s avonds buiten/binnen zetten en voeren. Kan niet een middag/avond/nacht weg zijn.