Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT
Citaat:18x nieuwe mensen leren kennen
12x paardenevenementen bezoeken
6x festivals/evenementen
4x bioscoop (ik heb een pathe pas voor wie wil)
10x etentje
6x stappen
4s alleen hk topic
4x iets anders (wat dan?)
Heike schreef:Ja pattypaard en Lotte ik bedoel De Nieuwe Ark. Heb echt een geweldige tijd gehad daar hoor. Veel kunnen en mogen doen. Maar de eigenaar kan af en toe erg bot zijn en niet nadenken. Dat is nu ongeveer 5 jaar geleden en ben er niet meer geweest. Zo jammer dat het zo moest aflopen. Had echt alles over voor dat bedrijf. En na 15 goede en leuke jaren een hele nare smaak in mijn mond.
Heb via facebook gelukkig nog contacten met wat ex leerlingen.
Iedereen hier dus een eigen of leasepaard! Ik kan niet meer rijden. Ben van Barley afgevallen en er stond een muur in de weg. Had ik mijn rug gebroken, oeps. Pauline was daar trouwens bij.
listiglistje schreef:Zonnetje81 schreef:Ik heb (als ik paarden heb) mijn beestje prive bij mijn ouders staan! Daardoor wel heel veel alleen maar ja het heeft ook zo zijn voordelen.... Soms ben ik wel jaloers op de mensen die op stal kunnen zeggen: heej wie gaat er vh weekend mee op wedstrijd?? Dat heb ik dan helemaal niet.
Nou dat is denk ik de wens van de gedachte, op stal loopt meerendeel ook niet warm om mee op wedstrijd te gaan![]()
Ik ga vaak alleen, af en toe gaat er iemand mee die het leuk vindt om mee te gaan en ze kan ook voorlezen.
Maar meerendeel alleen en proef uit het hoofd
Gebruikers op dit forum: Animal, DJZ, Googlebot, leonie1988, Rooss_24 en 4 bezoekers