Dus wil je ook gezellig kletsen over onze mooie stad/provincie? Meld je dan!
Nieuwe mensen leren kennen, gewoon kletsen over koetjes en kalfjes, vragen stellen, of wil je meeten, samen naar een evenement? Roept u maar

Gewoon gezellig!

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT
Fluttershy schreef:Mooie provincie? waar
Fluttershy schreef:Ik vind het qua paardrijden echt vreselijk! Kom zelf uit drenthe vlakbij de drenthsche heide, prachtige rijmogelijkheden maar hier 3x niks. Ik werk wel in helpman en daar is het wel wat groener dus das dan wel weer mooi.
Ik woon zelf trouwens ook aan een groot meerzegmaar aan huis een schoon zwemmeer met prive haven etc dus das ook wel een pluspuntje hehe
Lolacabana schreef:Ik zal mij ook even voorstellen.
Laura, 28, samenwonend met vriend en 2 katten in Groningen stad - vlakbij het Martini ziekenhuis. Ik werk in Leek als KAM Coördinator.
Momenteel rijd ik ook niet actief paard. Wel veel andere hobbies: lezen, koken, terrasjes, cultuur, winkelen, zwemmen, wandelen, fietsen, Netflix, wijn.
CarolienR schreef:Carolien, 24 jaar en woon samen met mijn vriend en twee katten, vlakbij het UMCG. Ik werk in Vries als begeleider in de gehandicaptenzorg.
Ik rij nu niet (hoogzwanger), maar mijn pony staat in Glimmen. Straks dus weer fanatiek mee aan de slag! Andere hobby's: lezen, terrasjes, Netflix, wijn en nog een beetje zoekende qua hobby's (aldoor erg druk gehad ivm studeren icm werken).
Karen1987 schreef:Hallo allemaal,
Ik meld me hier ook! Ik ben Karen, ben 30 jaar en woon samen met mijn vriend in de Rivierenbuurt. Ik heb een paard, dat gestald staat in Oostwold (gem. Leek), waar ik recreatief mee dressuur (heb wel een startkaart, maar ik start (te) weinig).
Werken doe ik ook in Groningen, bij DUO.
Mijn hobby's zijn: lezen, netflix, terrasjes/dansjes (zeg maar gewoon gezelligheid), lekker eten en natuurlijk
Als er iemand bij BasicFit sport.... ik ben ook lid
Eline_S_S schreef:Keer een drankje doen lijkt me leuk! Ik moet dan wel aan de Ice tea(vanwege mijn leeftijd).
Van haren naar de kluiverboom is inderdaad een pokke eind.. Heb gelukkig een studente OV dus reis gratis, maar een enkele reis duurt wel 45min tot een uur.
Waar had je je verzorgpony staan?
Eline_S_S schreef:Annet_Dottie schreef:
Ja snap ik! Is inderdaad een pittig eind..
Weet even niet meer hoe ze heten, tegen over het vliegveld dat weggetje in richting VNN en daar tegenover zit zo'n kleinschalige stalling daar stond/staat ze
Nieuwe mensen welkom
Kwa café heb ik geen idee, de oude wacht zegt me ook niks
Wat toevallig! Als je dat zandpad uit loopt kom je bij mijn stal
EvelijnS schreef:De buurvrouw heeft een witte, ik denk dat je die hebt gezien.Phoebe is zwart met een paar witte haartjes op haar borst.
Is de kat van de buurvrouw inmiddels weer terecht?
MightyJoe schreef:Ja erg stil inderdaad!
Misschien nog mensen van hier die dit interessant vinden?
[FM] [O] Paardenfoto meeting in het noorden GR.
Caily schreef:Oke, jammer voor jou, maar vind super dat ze zo goed om hun paarden denken (net als altijd)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers