Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LienC

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 15:11

Lijkt me leuk!

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 20:11

Carolien, 24 jaar en woon samen met mijn vriend en twee katten, vlakbij het UMCG. Ik werk in Vries als begeleider in de gehandicaptenzorg.

Ik rij nu niet (hoogzwanger), maar mijn pony staat in Glimmen. Straks dus weer fanatiek mee aan de slag! Andere hobby's: lezen, terrasjes, Netflix, wijn en nog een beetje zoekende qua hobby's (aldoor erg druk gehad ivm studeren icm werken).

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 17:50

Daar pas ik voor, haha.
19 augustus uitgerekend, alsnog bedankt :)

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:03

Iedere dag is alles open! Ik zou voor de drie of newscafe gaan (beide aan de Grote Markt). Vind ik zelf altijd leuke plekken. Time Out in de Poelestraat is trouwens ook leuk! En bij alle 3 verwarmde terrassen! :D

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 13:24

Leffroi schreef:
Ja maar is er ook iets open na half 8? :Y) met een beetje mazzel ben ik 'gewoon' om half 8 vrij als er geen spoedgevallen zijn. Dus daarna wil ik graag nog even iets drinken. Maar dat wat ik weet in Groningenis allemaal om half 6 gesloten. Logisch uiteraard, maar wat is er nog wel open hahaha.

Is allemaal open!

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 14:25

Hilde: waar woon je in hoogezand? Wij gaan binnenkort daarheen verhuizen! En ik moet ook eens op zoek maar een andere sport.. maar het blijft er steeds bij.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie