Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Moderators: MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73, NadjaNadja, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Buffelduke

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:55

Hi! Ik kom mij ook melden. Geboren en getogen Groninger. Mijn naam is Maaike en ik ben 22 jaar. Heb de laatste jaren door heel Nederland gewoond vanwege werk. Daardoor heb ik totaal geen Groningse roots meer in mijn stem maar dat vind ik niet erg.

Ik woon in Scheemda maar ga rond december verhuizen samen met mijn vriend (die ik uiteraard heel logisch uit zuid-Holland gehaald heb). Ons nieuwe huisje heeft lekker veel grond en veel ruimte.

Ik werk in Groningen als clinical trial assistant.

Momenteel rij ik niet actief meer. Zou wel graag weer wat willen doen dus als iemand mogelijkheden heeft hoor ik het graag.

Verder hou ik van lezen, muziek maken, bakken, creatief bezig zijn, winkelen op zijn tijd, en gezellig met chocomelk op de bank een filmpje kijken.

Ik ben momenteel druk bezig met de zoektocht naar mijn oude verzorgpony. Ze is terechtgekomen bij een manege die haar doorverkocht heeft omdat ze erg opstandig was (altijd al geweest). Mocht iemand haar herkennen (zie profiel) dan hou ik mij aanbevolen haha. De manege zelf wil niet zeggen waar ze heen is helaas.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 15:08

In het weekend kan ik nooit helaas, dus voor mij gaat de vrijdag ook over

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 21:34

Ik vind het ook gezellig alleen kan ik eigenlijk nooit de weekenden omdat ik dan altijd in zuid Holland ben -O-

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 21:39

Ik kan die donderdag helaas niet. Heb op donderdag altijd orkest repetitie haha |o

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 18:52

Klinkt gezelig! Ik kan op maandag tot en met woensdag avond. De andere avonden worden lastig.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie