Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Caily

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 13:30

Ik zal eens wat leven inblazen, ik lees al een tijdje mee.

Echte naam is Lotte, woon in Finsterwolde, nabij Winschoten. Ik heb in het verleden ook in de stad gewoon en ging daar tot voor de zomer nog naar school. Inmiddels kom ik niet meer wekelijks in Groningen, maar voor leuke dingen is het niet zo ver.

Grappig dat hier ook iemand is die heen en weer rijdt tussen Winschoten en Borger, vrienden wonen in Gieten, we genieten samen van onze Tinkers, momenteel staan er 3 bij mij in de wei. Caily (17 jaar en drachtig), Hiawatha (7 jaar en drachtig) en Candy (4 jaar). Ik werk onregelmatig, bij de grote gele M in Winschoten :D daarnaast vind ik jonge paarden opleiden erg leuk/leerzaam, tijd voor andere dingen gun ik mezelf (te) weinig.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 09:46

Jij reed toch Mel bij, Annet?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 09:54

Oke, jammer voor jou, maar vind super dat ze zo goed om hun paarden denken (net als altijd) :)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 22:13

Annet_Dottie schreef:
Welkom kiekeboefje! Ik ga er niet vanuit dat iemand er problemen mee heeft als je dan nog mee praat hoor :D

Ik ga me helaas wel terugtrekken hier, mijn plek op bokt is beter vanaf een afstandje af en toe meelezend. Ben communicatief via het internet/sociale media gebeuren niet erg sterk, zeg maar gerust dat ik dat gewoon niet kan. Ontmoet mensen daarom liever in het echt.
Zo vaak aanvaringen gehad hier op bokt puur door miscommunicatie (niet met iemand uit dit topic overigens)/elkaar verkeerd begrijpen.
Daarnaast is het aan de ene kant af en toe een hoop geklets en gezelligheid met idee├źn voor een daadwerkelijke meeting en valt het vervolgens weer stil. Dat soort dingen snap ik dan niet zo goed :P

Maakt verder niet uit ieder z'n eigen ding natuurlijk maar ik heb momenteel veel aan m'n eigen leven en nieuwe mensen ontmoeten via internet vind ik al spannend dus voor nu is het hem voor mij even niet.

Wel jammer dat je dan op mijn meetings niet komt :D :D :D O:)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 19:52

Rosedias schreef:
Mag ik mij ook melden?
Ik woon dan wel in Hoogeveen, maar ik ging altijd naar school in Ter Apel.
Iemand die ook uit die omgeving komt?

Mijn paard komt uit Ter Apel en ik ging naar school in Hoogeveen, mn andere paard komt uit Nieuweroord

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 21:45

Onner Esch nog steeds een bouwval of zou dat een optie zijn? En de oude held?

Volgens mij voldoet hippisch centrum Emmen in Erica ook. Iets verder weg heb je manege Smit in Pesse en manege de buitenwijck in stuifzand

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 10:06

Annet_Dottie schreef:
Welkom Yunomi! :)

Zullen we het verder wel een beetje ontopic houden? :x :)

Misschien is het handiger dit topic naar hk te verhuizen. Er wordt hier over heel veel gekletst, maar weinig ge-meet...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie