Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 15:13

Mooie provincie? waar :')

Zorrero II[/center]

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:43

Annet_Dottie schreef:
Fluttershy schreef:
Mooie provincie? waar :')

Nee vind je niet? :P :wow: Ja ik vind het best een mooie provincie hahah, maar ik woon dan in de stad en aan best wel de mooie kant van de stad, vlakbij het hoornse meer etc. Laatst nog stukje toeristische route met een vriendin daar langs, dan heb ik echt niet het idee dat ik in de stad zit dat vind ik altijd wel fijn :D

Ik vind het qua paardrijden echt vreselijk! Kom zelf uit drenthe vlakbij de drenthsche heide, prachtige rijmogelijkheden maar hier 3x niks. Ik werk wel in helpman en daar is het wel wat groener dus das dan wel weer mooi. _/-\o_
Ik woon zelf trouwens ook aan een groot meer :Y) zegmaar aan huis een schoon zwemmeer met prive haven etc dus das ook wel een pluspuntje hehe

Zorrero II[/center]

Fluttershy

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 19:45

XMaaiike: Gefeliciteerd! *\%/* Ik ken niemand hier in de omgeving helaas.

Over dat springkussenfest ik ben niet geweest. Mijn baas wel en volgens haar was het :') vre-se-lijk. _O-

Zorrero II[/center]

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:32

Nou dan stel ik mezelf ook maar even voor!
Ik ben Anne, over precies een maand 15, en zit nu in 3 havo(ben helaas blijven ziten). Ik woon in Meerstad en heb al 4 jaar een draver merrie. Mijn paardenkind staat nu bij de boer maar gaat per 1 oktober naar Manege Rigoletto.
Meeting klinkt heel gezellig voor jullie, maar die skip ik even O:) (mag waarschijnlijk niet van ouders)

Zorrero II[/center]

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 11:25

Rosedias schreef:
Mag ik mij ook melden?
Ik woon dan wel in Hoogeveen, maar ik ging altijd naar school in Ter Apel.
Iemand die ook uit die omgeving komt?

Hee Hoogeveen! Ik woonde daar een jaartje geleden nog haha.

Kent iemand trouwens Rigoletto Manege? Die van mij komt daar te staan in November.

Ik ben over 2 weekjes (11 okt.) 15 :')

Zorrero II[/center]

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 16:30

[/quote]

Ik heb daar gereden voordat t erachter werd volgebouwd.. denk ongeveer 6 jaar geleden alweer. Hebben ze nu nog land?[/quote]

Klopt, in dat 'erachter volgebouwde' woon ik dus :') Ze hebben nog wel een paar stukjes land maar hier gaan enkel de manege pony's op.

Fluttershy schreef:
Rosedias schreef:

Hee Hoogeveen! Ik woonde daar een jaartje geleden nog haha.

Kent iemand trouwens Rigoletto Manege? Die van mij komt daar te staan in November.

Ik ben over 2 weekjes (11 okt.) 15 :')

Mijn instructrice (nou ja, een vd 2, zo hopeloos zijn we dat we er 2 nodig hebben :+ ) geeft daar op maandagavond les :D Uit haar omschrijving zou ik mijn paarden er niet willen hebben staan, maar ik ken ook een aantal mensen die er al jaren naar tevredenheid staan. Ze komen in de winter (te) weinig buiten heb ik begrepen, verder wel redelijk ok.

Oh leuk! Geeft ze daar manegeles of privé? Wat was er dan zo minder aan als ik vragen mag?
Klopt ja, maar voor mij is het letterlijk naast huis en voor mij is dat enorm handig i.v.m. school. Het is alleen voor de winterperiode gelukkig want met de zomer gaat ze weer terug 24/7 op het land :))

Zorrero II[/center]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie