gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-14 13:38

Hahaha Sharon AH taferelen ben ik grotendeels ontgroeid, hoop dat dat bij jou ook t geval is haha :')
ik ben gevraagd bij een dressuurstal, bij een africhtings- en springstal waar ze ook veel paarden klaarmaken etc en kreeg een mailtje van een stoeterij&springstal uit duitsland of ik intern wilde... bij de eerste is t vooral stalmedewerker, bij de andere 2 ook paarden trainen etc. Heb al proefgedraaid op stal 1, en daar kan ik aan de slag als ik wil. Morgen proefdraaien op stal 2.. En ja.. het buitenland.. hartstikke mooie ervaring, maar of ik het kan en wil momenteel.. :)

Zoë, nog steeds m'n kleine lieverd.
Je word nooit vergeten. Veel te vroeg van ons afgenomen..
19.10.2001 - 03.08.2009

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-14 15:47

SharonIndezz schreef:
ik ben ook een stuk rustiger haha :') hoewel... die kronkel dat blijft haha

hmm wat betreft werk.... doe waar je je het beste bij voelt :)

Hahahah, die kronkel ken ik maar al te goed :') hier ook (nog?) Niet vertrokken :')

Ja ik kijk nog even hoe of wat.. goed nadenken wat ik het liefste wil etc. Anders krijg ik spijt :j

19.10.2001 - 03.08.2009

elainelouise

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-14 20:50

Beide stallen zijn redelijk in de buurt! Springstal is zelfs fietsbaar! (6km) :)
Daar ga ik dus morgen heen. Dressuurstal is ook fietsbaar, rond de 12km. :)

19.10.2001 - 03.08.2009

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-14 22:12

PineApple schreef:
Fijn voor je elaine!!
En allemaal druk met stallen zoeken :)
Ik ben voor het eerst in een paar weken weer op bokt. Verhuizing is helemaal gebeurd nu en hebben net weer internet :)
Waarom is iedereen gekleurd? :')

Ja ben nu ook een stuk optimistischer :j
hoe is het allemaal verlopen met je huisje? Alles helemaal naar wens nu? :)

kleurtjes, onderschriften, avatars.. Teammies deden weer aan 1 april.. en heeeul veel bokkers konden een grote rode knop die ze konden indrukken niet weerstaan :') net zoals ik :')

19.10.2001 - 03.08.2009

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-14 19:06

Alle banenopties die ik eerder heb genoemd gaan niet door. Ik heb namelijk een ontzettend gave baan in Ierland aangeboden gekregen! Het is nog niet helemaal rond, maar dat komt omdat ik eerst even goed alles op me in wil laten werken. Het is in eerste instantie voor zo'n 6 a 7 maanden, en als het me bevalt mag ik blijven na die maanden zolang als dat ik wil. (En het uiteraard op werkvlak allemaal soepeltjes loopt).
Het is een eventing- en showjumpingstal. Ze hebben al meerdere paarden op het hoogst mogelijke niveau lopen, en ze zochten dus een nieuwe ruiter en hebben mij daarvoor benaderd! Mijn voornaamste werkzaamheden zullen dus het trainen en ook inrijden van de paarden zijn. Ook is er mogelijkheid om wedstrijden te rijden. Verder zal ik natuurlijk ook op stal bezig zijn met uitmesten etc maar zal het overgrote deel van de dag (en dat elke werkdag) óp de paarden te vinden zijn.

Eerst moet ik me maar eens gaan verdiepen in het papierwerk.. Ik snap (en weet ) helemaal niks van werkvisums en werkvergunningen, hoe het met m'n zorgverzekering zit etc etc. Ik wil dat wel geregeld hebben áls ik vertrek!
Dus ik zal hoogstwaarschijnlijk binnenkort niet meer in de buurt wonen :)

19.10.2001 - 03.08.2009