Gezellige mensen omgeving Eindhoven! (23+)

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Ik woon in de omgeving van Eindhoven en heb de behoefte....

om nieuwe mensen te leren kennen.
70 (32%)
aan het bezoeken van paarden evenementen met andere bokkers.
39 (18%)
aan het bezoeken van festivals of evenementen.
14 (6%)
aan een bioscoopmaatje.
11 (5%)
aan een bokt etentje.
29 (13%)
aan een bokt stapavond.
21 (9%)
aan een HK topic maar ik heb geen behoefte aan uitjes.
19 (8%)
iets anders.....
13 (6%)

Totaal aantal stemmen: 216

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 16:12

Ik kom uit Zeeland bij Uden, dus niet echt Eindhoven.
En ik ben een ouwe bles van 54. :D
Maar ik voel me 18. *\o/*

Trots op mijn paardjes: Orange, Leo, Azalea en Amber.

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 16:12

wat leuk, een topic "in de buurt" Ik ben inge, woon onder eindhoven, ben 29 jaar, en heb zelf een paardje van bijna 7 :)

Doubtless

Re: Gezellige mensen omgeving Eindhoven! (23+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 16:32

ReJo schreef:
Haha dat word poetsen britt :')

Wij hebben vandaag nieuwjaarsrit gehad, om half elf in 't bos..
Bij stal was er al eentje uitgegleden op het ijs :=
Konden ook alleen maar stappen in het bos, beetje jammer

In Riethoven was het wel te doen! 1 pad dat erg hard was en waar nog wat ijs lag, maar verder was het vooral nat.

Blog: Generatie Y, in desperate need of a mentor

Sometimes the things you cannot change ends up changing you.

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 16:41

Ik wil me ook wel melden! Woon in Helmond en ben 22 :)

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 16:42

Hmm, dan had jij meer geluk doubtless ;)

Ik haat deze tijd van het jaar, ik rijd het liefste alleen maar in het bos.. maar helaas ;(

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 17:00

Heel veel vrije tijd heb ik niet maar het is natuurlijk altijd leuk om andere paardenmensen te leren kennen in de omgeving ;)

Ik woon in Geldrop, verzorg een paard in Veldhoven en rij daarnaast nog op manege Sonniushof met de studentenruiters. Ik ben trouwens 28.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-15 17:03

Om te kopen! Ik heb door pech in 1,5 jaar tijd 2 beesten moeten afgeven... Mijn Z paard kreeg een peesblessure in de wei toen hij twee weken vakantie had. Daar hebben we 2 jaar mee gerevalideerd maar er kwam nog bij dat hij dusdanig door de kogels ging zakken dat hij zelfs als grasmaaier niet in leven kon blijven. Daarna heb ik een hoop trubbels gehad met een 3 jarige die we als veulen al hadden gekocht. Dat klikte niet, dus in die tijd heb ik in feb van dit jaar een pony gekocht. De 3 jarige verkocht. Maar mijn pony werd ziek dus in november heb ik ook daar afscheid van genomen..... Ik heb geroepen dat ik er klaar mee was en ging stoppen. Maar ja al gauw werd duidelijk dat ik dat na 25 jaar eigen paarden hebben ook niks vond.... Ik groei in de breedte, kom na mijn werk thuis, heb geen zak te doen, geen doel, geen hobby, kom te weinig buiten.....maw dat is het ook niet. Toen ben ik naar een pony gaan kijken en die mensen wilden ineens hun pony niet aan een volwassenen verkopen, het ideale plaatje was de pony naar een meisje die naar pony wedstrijden zou gaan.... }:)

Morgen wordt het dus weer een pony, pas als ik meer weet plaats ik een foto :D. Ik ben getipt door een bokker!

Ook heb ik gezegd dat ik nooooit meer wedstrijden zou gaan rijden, dat roep ik al jaren. Meer ook omdat de lol er af is, alles alleen....een beetje de kosten. Maar stiekem zou ik het toch leuk vinden om af en toe als ik een gave mooie pony heb eens te starten, zo heb je ook een doel om te trainen. Ik wil voor de lol rijden zonder een moeten maar wel train ik 'wedstrijd gericht' en wil ik vooruit komen.

Ik verzorg mijn paarden altijd zelf dus in de winter is het ook niet altijd lol....veel werk....etc...

Oh Esme, ik las het zo: ik kom uit valkenswaard en ben aan de andere kant in eindhoven gaan wonen. Geldrop is voor mij nl voorbij valkenswaard hihihihi dus al aan de andere kant van eindhoven.

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 17:13

zonnetje81, heel veel plezier morgen! laat je even weten wat het geworden is?

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 17:18

Pff, veel pech gehad zonnetje81!
Ik ben benieuwd of het wat is voor je morgen! :D

renee16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 17:24

Ik meld me ook weer :).
Inmiddels 29, en wonende in Eindhoven. Ik heb sinds kort een merrie van 7!

Darkshines, wat leuk studentenruiters! Heb ik in mijn studietijd ook gedaan, vond de SO's altijd erg leuk en begreep dat er binnenkort een reünie is van Concorde !

Zonnetje81: dat is wel echt pech hebben zeg :(.

~ <3 CADIZ <3 ~ Eindstand: Z1 + 6 ~
18.11.14:https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1816678

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 17:31

Ik, Lotte, 37 jaar. Lease voor 2x per week een manegepaard en heb daarmee een start kaart. Super leuk, maar zou heeeel graag een bijrijdpaard oid hebben. Lastig is dat ik niet zo flexibel ben ivm werk, man en kids. Daardoor nog niks kunnen vinden en het opgelost met deze lease constructie. Het nadeel is dus dat ze ook in de manegelessen loopt en de meeste ruiters natuurlijk totaal anders rijden en er minder van vragen. Maar ik kan wel altijd als ik wil en kan rijden en zelfs wedstrijden met haar starten! (B+5 in 4 wedstrijden!)

Jurylid brons en zilver
Als iemand weet waar Elbruce is hoor ik dat heel graag!

janneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 17:37

Ik meld me ook!

Ik ben 21 jaar en woon in Nuenen. Sinds december 2012 heb ik een eigen paard. Dit jaar word ze 5 en ga ik me bezig houden om erop te klimmen :')

Femme Fatale <3 Kyte <3

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 17:44

Zonnetje, spannend, weer een eigen paard! Maar zou leuk zijn en het is dan snel gedaan met de vrije uurtjes.

Renee, heb jij Liekie niet bijgereden een tijdje?

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 17:49

Leuk topic! Succes morgen bij de pony Zonnetje! Ben benieuwd of het iets wordt.

Ik ben Patty, 23 en woon vooralsnog in Leende. (We huren en het is verkocht, moeten er begin maart uit zijn).
Heb na iets van 1,5 jaar paardloos te zijn van mijn vriend mijn huidige paard gekregen in juni 2012 :D. Helaas wederom veel gedoe gehad, met mijn vorige ook al.

Voor meer info mij en paard afgelopen jaar zie [EJL-ITP] Het jaar van Catja-Strona a.k.a. Chickie, deel 2

Actions really do speak louder than Words
and Promises mean nothing without Proof

When a flower doesn't bloom you fix the enviroment in wich it grows, not the flower.

renee16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:03

DarkShines schreef:
Zonnetje, spannend, weer een eigen paard! Maar zou leuk zijn en het is dan snel gedaan met de vrije uurtjes.

Ja klopt, maar dat kan goed 10 jaar geleden zijn. Ken je Liekie?

~ <3 CADIZ <3 ~ Eindstand: Z1 + 6 ~
18.11.14:https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1816678

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-15 22:03

DarkShines schreef:

Ik werk in het onderwijs dus ben soms op tijd thuis 's middags dus nog tijd zat over! :o

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 23:11

Gezellige drukte al hier!!

Jeetje Zonnetje, je hebt in korte tijd nogal wat ellende gehad met de paarden.
In ieder geval veel succes morgen!

LotteElb; wat leuk dat je zo toch wedstrijdjes kunt rijden en nog goed bezig ook!

Ik merk trouwens ook dat als je alleen moet gaan t toch anders is dan dat je met iemand gaat. Ik heb ook helemaal geen rij foto's van mezelf mrt mijn huidige verzorgknolletje. Maar extra habden zijn ook altijd handig als je eens iets wil proberen (of het pennymeisje in je los wil laten).
Daarbij komt dat ik me toch soms n beetje het buitenbeentje voel... Siebe (paard in kweste) staat op een manege/pensionstal en iedereen kent elkaar al jaren en ik niet.
Ik heb wel sindskort een buitenrij-maatje dus dat is wel erg leuk!

Help jij mij de vroedvrouw te worden die jij graag aan je zijde zou willen hebben? Check de link: https://getfunded.nl/campagne/7872-maak-mij-de-vroedvrouw-die-jij-bij-je-bevalling-zou-willen-hebben

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 23:26

Ik heb echt totaal geen moeite om alleen naar stal te gaan. Wel ooit jammer omdat ik vaker filmpjes of foto's zou willen haha, maar indien nodig genoeg stalgenootjes die gerust even een filmpje willen maken.

Qua aansluiting op een stal denk ik dat het vooral veel aan jezelf ligt :). Ik ben heel spontaan en praat tegen alles en iedereen haha, dat helpt een hoop. Of mensen elkaar al jaren kennen of niet. Als je jezelf openstelt doen mensen vaak hetzelfde terug :).

Al vond ik het vroeger er gezellig met vriendinnetjes heel de dag de penny uithangen, elkaar lesgeven, foto's bij het leven maken en met blauwe voeten totaal verkleumd of juist overhit thuis komen haha.

Fijn dat je een buitenrij maatje gevonden hebt Renske!

Wat fijn dat je nu een eigen paard hebt Renee!! Via Leonie ooit wat dingen gehoord van de paarden die je reed.

Actions really do speak louder than Words
and Promises mean nothing without Proof

When a flower doesn't bloom you fix the enviroment in wich it grows, not the flower.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 08:22

Ik vind het juist heerlijk om alleen op stal te zijn :o Ik heb mijn pony jaren op zelfzorg gehad, het mooiste moment van de dag vond ik dan heel vroeg in de ochtend als de zon net opkomt. Dat is zo rustgevend! Even helemaal alleen op de wereld, jij en je paardjes. Lekker voeren, uitmesten, genieten van je rustmomentje voordat de drukke dag weer begint.
Al zijn stalgenootjes op z'n tijd idd ook wel weer heel fijn als je wat hulp nodig hebt of gewoon voor de gezelligheid en een buitenritje!

Heel veel plezier en succes vandaag Zonnetje!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 09:31

En ook ik meld me graag :) Ga vanaf de 13de een huisje huren in Acht, bij de Franse baan. Paarden staan sinds dit jaar (dus nu een paar dagen :+ ) in Someren bij de Vrolijke Flierefluiter. Zie al een boel bekenden hier maar voor de mensen die mij nog niet kennen, ik ben Danielle, 33 jaar oud en trotse eigenaresse van 2 geweldige paarden, Jauke en Llevado, foto's staan o.a. in dit topic :) [EJL-ITP] Een jaar lang met Jauke en Llevado

Ik sta nu sinds kort weer op een stal met meer stalgenootjes en ik merk dat ik dat toch wel leuk vind, af en toe is alleen met je paarden zijn heerlijk, maar met iemand kletsen terwijl je met de paarden bezig bent is toch ook wel erg gezellig :j

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 09:44

Ik meld me ook :D
Ik woon zelf in weert, mijn vader in Geldrop en daar ben ik ook nog vaak te vinden.
ben 23 jaar en studeer nog

Ik heb een draver waar ik vooral veel de bossen mee in ga.. zowel onder het zadel als met de sulky.

www.dravers.nl
[ITP] El Caballo es Maestro ~ Het paard is meester

_Prisca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 10:15

Ik stel me ook even voor! Ik ben Prisca 25 jaar, woon in Schijndel, en mijn paardje staat op Stal Quinto in St. oedenrode!
Kom zelf eigenlijk uit Zwolle, maar woon inmiddels geloof ik al weer 6 jaar in Schijndel!
Ik werk als woonbegeleider met mensen met NAH en jong dementerende in Eindhoven in een verpleeghuis.
Ik heb iedere week les, rij wedstrijden( 1 x in de maand à 2 maanden) en geniet van de heerlijke bossen grenzend aan stal!

Leuk zo'n topic voor mensen uit de 'buurt'

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 10:24

Horsies, ik zie in je profiel dat je af en toe een les Centered Riding meepakt, van wie krijg je les? Ik wil ook weer gaan lessen, maar mijn vorige instructrice heeft het te druk om deze kant op te komen.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 11:12

Britt schreef:
Horsies, ik zie in je profiel dat je af en toe een les Centered Riding meepakt, van wie krijg je les? Ik wil ook weer gaan lessen, maar mijn vorige instructrice heeft het te druk om deze kant op te komen.

Ik heet trouwens Anne :D
Ik krijg les van Kim Besselink van Equijoy.. ik geloof dat ze inmiddels level 3 is.. verder geeft ze ook connected riding en daar heeft vooral mijn paard ook veel aan.. ben in ieder geval super tevreden :)

www.dravers.nl
[ITP] El Caballo es Maestro ~ Het paard is meester

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 11:42

renee16 schreef:
Ja klopt, maar dat kan goed 10 jaar geleden zijn. Ken je Liekie?

Ja, heb Sabiha jaren verzorgd (ook toen ze al verkocht was). Inmiddels staat ze in Weert dus dat is een beetje te ver weg. Daarna Liekie gaan rijden tot ongeveer 2 jaar geleden. Heb nog altijd contact met de eigenaresse.

Zonnetje81 schreef:
Ik werk in het onderwijs dus ben soms op tijd thuis 's middags dus nog tijd zat over! :o

Oh heerlijk! Ik vind dat in de winter zo vervelend dat ik alleen in het donker naar stal kan. Buitenritjes zitten er dan ook niet in.