Dus wil je ook gezellig kletsen over onze mooie stad/provincie? Meld je dan!
Nieuwe mensen leren kennen, gewoon kletsen over koetjes en kalfjes, vragen stellen, of wil je meeten, samen naar een evenement? Roept u maar

Gewoon gezellig!

Moderators: Firelight, Essie73, xingridx, Muiz, NadjaNadja
Fluttershy schreef:Mooie provincie? waar
Annet_Dottie schreef:Fluttershy schreef:Mooie provincie? waar
Nee vind je niet?![]()
Ja ik vind het best een mooie provincie hahah, maar ik woon dan in de stad en aan best wel de mooie kant van de stad, vlakbij het hoornse meer etc. Laatst nog stukje toeristische route met een vriendin daar langs, dan heb ik echt niet het idee dat ik in de stad zit dat vind ik altijd wel fijn
Fluttershy schreef:Ik vind het qua paardrijden echt vreselijk! Kom zelf uit drenthe vlakbij de drenthsche heide, prachtige rijmogelijkheden maar hier 3x niks. Ik werk wel in helpman en daar is het wel wat groener dus das dan wel weer mooi.
Ik woon zelf trouwens ook aan een groot meerzegmaar aan huis een schoon zwemmeer met prive haven etc dus das ook wel een pluspuntje hehe
Lolacabana schreef:Ik zal mij ook even voorstellen.
Laura, 28, samenwonend met vriend en 2 katten in Groningen stad - vlakbij het Martini ziekenhuis. Ik werk in Leek als KAM Coördinator.
Momenteel rijd ik ook niet actief paard. Wel veel andere hobbies: lezen, koken, terrasjes, cultuur, winkelen, zwemmen, wandelen, fietsen, Netflix, wijn.
CarolienR schreef:Carolien, 24 jaar en woon samen met mijn vriend en twee katten, vlakbij het UMCG. Ik werk in Vries als begeleider in de gehandicaptenzorg.
Ik rij nu niet (hoogzwanger), maar mijn pony staat in Glimmen. Straks dus weer fanatiek mee aan de slag! Andere hobby's: lezen, terrasjes, Netflix, wijn en nog een beetje zoekende qua hobby's (aldoor erg druk gehad ivm studeren icm werken).
XMaaiike schreef:Ik woon ook in de stad! Net mn bachelor gehaald aan de RUG.
Maaaar mijn kamer komt vrij, mochten jullie dus nog een vrouwelijke student weten die opzoek is naar een kamer?! terhoogte van Martiniplaza ongeveer.
Naaoommii schreef:Mij lijkt een meeting altijd leuk! Ik was voor een maand naar Afrika, vandaar dat ik niks van me heb laten horen in het topic.
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een sport maatje in de stad rond 6 uur. Heb nog geen geschikte sportschool gevonden, maar ik sport niet graag alleen
Karen1987 schreef:Hallo allemaal,
Ik meld me hier ook! Ik ben Karen, ben 30 jaar en woon samen met mijn vriend in de Rivierenbuurt. Ik heb een paard, dat gestald staat in Oostwold (gem. Leek), waar ik recreatief mee dressuur (heb wel een startkaart, maar ik start (te) weinig).
Werken doe ik ook in Groningen, bij DUO.
Mijn hobby's zijn: lezen, netflix, terrasjes/dansjes (zeg maar gewoon gezelligheid), lekker eten en natuurlijk
Als er iemand bij BasicFit sport.... ik ben ook lid
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 0 bezoekers