Ik heet Pauline, 39 jaar, en werk in Amersfoort.
Net als Maureen zou ik het ook leuk vinden om met iemand wat actiefs te doen als motivatie. Is er iemand die ook graag zwemt en met mij naar Amerena wil?
Moderators: Firelight, Essie73, xingridx, Muiz, NadjaNadja
Maureen95 schreef:Ooh ik zou heel graag eens bij Amarena willen zwemmen! Ik heb toevallig vorige week op de website zitten kijken hoe duur het is om 1 of 2 x per week daar baantjes te zwemmen. Maar daar kwam ik niet helemaal uit. Als het je leuk lijkt wil ik wel eens samen gaan zwemmen hoor!
bamisalami schreef:BBQ is leuk en ik heb een redelijk grote tuin. Woon in Hooglanderveen, vlakbij de Ikea. Ideaal bij de A1 en a28, 10 minuten lopen vanaf station vathorst. Moeten alleen wel stoelen meegenomen worden dan.
Naam, eetgewoonte, beschikbaarheid schreef:Klis - vegetariër - vrijdag, zaterdag, zondag
Chiave - alleseter - donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag
Chamion - alleseter - maandag, dinsdag, vrijdag, zaterdag, zondag
Amyyy - vegetariër - maandag, dinsdag, woensdag, donderdag
Memories - alleseter - ivm wisselende planning geen specifieke dagen waarop het altijd handig is voor mij
Koper - vegetariër - zondag kan ik meestal, overige dagen heb ik wisselend rooster
bamisalami schreef:En als we stoelen tekort komen, de Ikea is om de hoek
Chiave schreef:Dat wordt tassencontrole bij vertrek
Wesco schreef:Vrijdag 7 juni: Wesco
Zaterdag 8 juni: Wesco
Zondag 9 juni: Koper
Vrijdag 14 juni: Klis
Zaterdag 15 juni
Zondag 16 juni: Klis, Koper
Vrijdag 21 juni: Klis
Zaterdag 22 juni: Klis,Wesco
Zondag 23 juni: Wesco, Koper
Vrijdag 5 juli:
Zaterdag 6 juli: Wesco
Zondag 7 juli: Klis, Wesco, Koper
Sheehan schreef:bamisalami schreef:Wanneer wordt er eignlk een keuze gemaakt voor een datum? Iemand die de datum prikt?
Ik denk over een weekje ofzo! Tot nu toe is 24 juni favoriet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker