Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
Mendy1984 schreef:Chico is nu 5 en is nog een grote C terwijl mama ook 1.45 is...
is de vorige meting dus verkeerd gemeten
jes_sira schreef:Het is alleen zo jammer dat madam nogal lui is van zichzelf.....
Ergens ook wel een verademing vergeleken met mijn oude merrie die juist het tegenovergestelde is...
Liselotxties schreef:De moeder heet Sulaatik’s Cartier en de vader sulaatik’s Peter pan. De bijnaam van mijn pony is Ties. Ties is een merrie met een jongensnaam! Ties is echt een hele lief werkwillige maar ook luie pony. Ze houd ook van lekker lang borstelen en met rijden is ze altijd braaf. Als ik niet bang voor haar ben doet ze alles voor mij.
muts_marijke schreef:Wat leuk dat dit topic er is! Wij zijn sinds juli in het bezit van een Sulaatik's Peter Pan x Sulaatiks Corona. Super lieve 6 jarige ruin. We zijn er heel blij mee.
muts_marijke schreef:Ongelooflijk braaf. Onze dochter rijdt pas 2 jaar en is nu 8. Het is echt geen dooie en laatst schrok hij van een haas in de bosjes. Toen ging hij er wel vandoor maar mijn eigen paard schrok ook van die haas. Toen viel m'n dochter er af maar daar heeft niemand schuld aan. Maar hij gaat wekelijks mee naar het bos en ponyclub en dan issie echt mega lief. In omgang ook super braaf.
muts_marijke schreef:Leuk om zo te horen hoe ze zijn. En dat er gelijkenissen zijn. Een dooie is niet ideaal want dan moeten de kindjes zo veel harder werken. Beetje loop lust is fijn. Maar te veel kan onze dochter nog niet altijd handelen. Ze leert enorm veel van Lord
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers